Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019

Εσύ τα πίνεις κι εγώ πληρώνω

(Για ένα χαμόγελο)

Σύνθεση:Κώστας Καπλάνης
Στίχοι:Κώστας Καπλάνης
Ερμηνεία:Άννα Χρυσάφη - Τάκης Μπίνης - Χρηστάκης
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1950

Στίχοι

Ακόμα και στις ώρες που γλεντάμε
γουστάρεις να με κάνεις να λυπάμαι.

Εσύ τα πίνεις κι εγώ πληρώνω
κι ένα χαμόγελό σου δε σταυρώνω.

Τη ζήλια και τη γκρίνια σου να σβήσεις
και τη ζωή μαζί μου να γλεντήσεις.

Θέλω κοπέλα μου, να ξεφαντώσω
κι όλα στο κέφι σου να τα πληρώσω.

Κουράστηκα μαζί σου, πίστεψέ με,
να αγαπώ και να μην αγαπιέμαι.

Γέλα κοπέλα μου κι ό,τι ζητήσεις
με το χαμόγελο θα τα ξοφλήσεις.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Την πρώτη εκτέλεση δεν την έχω ακούσει. Εδώ έχω τους στίχους από την επανεκτέλεση του Τζιμ Αποστόλου, ενώ ο Πασπαράκης στο 4ο κουπλέ λέει "Γέλα κοπέλα μου να ξεφαντώσω" και στο τέλος "μ' ένα χαμόγελο θα το ξοφλήσεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου