Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

Όνειρο ήταν κι έσβησε

Σύνθεση:Νίκος Μυλωνάς
Στίχοι:Αλέκος Γκούβερης
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Ρία Κούρτη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1961

Στίχοι

Κοιμόμουν κι ονειρεύτηκα
πως ήμουν σε παλάτι,
μα ξύπνησα και βρέθηκα
σ' ένα παλιό κρεβάτι.

Όνειρο, όνειρο ήταν κι έσβησε,
όπως τ' ά- όπως τ' άστρα σβήνουν,
που την ημέρα χάνονται
και φως τη νύχτα δίνουν.

Στη σάπια την καλύβα μου
που στάζει όταν βρέχει,
η σκέψη κι η ελπίδα μου
σε παλατάκι τρέχει.

Όνειρο, όνειρο ήταν κι έσβησε,
όπως τ' ά- όπως τ' άστρα σβήνουν,
που την ημέρα χάνονται
και φως τη νύχτα δίνουν.

Ωραίο ήταν τ' όνειρο
και χάρηκ' η καρδιά μου,
μα ξύπνησα κι αντίκρυσα
τη μαύρη μοναξιά μου.

Όνειρο, όνειρο ήταν κι έσβησε,
όπως τ' ά- όπως τ' άστρα σβήνουν,
που την ημέρα χάνονται
και φως τη νύχτα δίνουν.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου