Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019

Σαν να 'μουν αποτσίγαρο

Σύνθεση:Νίκος Μεϊμάρης
Στίχοι:Νίκος Μεϊμάρης
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Βούλα Γκίκα
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1960

Στίχοι

Έτσι είν' η καρδιά μου και χούι το 'χει:
Ποτέ ό,τι μου ζήτησες δεν είπα "όχι"
κι εσύ τώρα μ' αφήνεις, δεν είσ' εντάξει,
φωτιά μες στην καρδούλα μου, αχ, μου 'χεις ανάψει.

Μου σφάζεις την καρδούλα μου
κι ο πόνος θα με φάει.
Σαν να 'μουν αποτσίγαρο
με πέταξες στο πλάι.
Μου σφάζεις την καρδούλα μου
κι ο πόνος θα με φάει.

Σου φέρθηκα ωραία και με προδίνεις,
του πόνου δηλητήριο πώς μου το δίνεις;
Δεν σου 'δωσα αιτία, τι θες ν' αλλάξεις;
Σε τι σου έχω φταίξει, αχ, για να με κάψεις;

Μου σφάζεις την καρδούλα μου
κι ο πόνος θα με φάει.
Σαν να 'μουν αποτσίγαρο
με πέταξες στο πλάι.
Μου σφάζεις την καρδούλα μου
κι ο πόνος θα με φάει.

Απ' την καλή καρδιά μου φαρμάκια πίνω,
σε χάνω από κοντά μου και τι θα γίνω.
Η θλίψη μ' έχει ρίξει σε μαύρη σκέψη,
τον πόνο της καρδιάς μου, αχ, ποιος θα γιατρέψει;

Μου σφάζεις την καρδούλα μου
κι ο πόνος θα με φάει.
Σαν να 'μουν αποτσίγαρο
με πέταξες στο πλάι.
Μου σφάζεις την καρδούλα μου
κι ο πόνος θα με φάει.

Πληροφορίες

Ταυτόχρονα κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου