Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

Η φωτιά που 'χεις ανάψει

Σύνθεση:παραδοσιακό
Στίχοι:Σταύρος Παντελίδης
Ερμηνεία:Duo Stamboul - Ιωάννης Τζιβάνης
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1954

Στίχοι

Η φωτιά που 'χεις ανάψει
έχει το κορμί μου κάψει.
Λειώνω, λειώνω, απ' το σεβντά μου
που δε σ' έχω πάντα κοντά μου.

Ε ε! Έλα έλα, έλα έλα
να μου σβήσεις τη φωτιά.
Ε ε! Δεν αντέχω, δεν αντέχω
δεν αντέχω άλλο πια.

Έχω στην καρδιά καμίνι
που δε σβήνει, δεν σβήνει.
Τι παθαίνω, αχ τι παθαίνω;
Να σε βλέπω, πάει, δε χορταίνω.

Ε ε! Έλα έλα, έλα έλα
να μου σβήσεις τη φωτιά.
Ε ε! Δεν αντέχω, δεν αντέχω
δεν αντέχω άλλο πια.

Άμαν, άμαν με πληγώνεις
με τα νάζια με λειώνεις.
Δε λυπάσαι, αχ δε λυπάσαι
κι ούτε τον Αλλάχ δε φοβάσαι.

Ε ε! Έλα έλα, έλα έλα
να μου σβήσεις τη φωτιά.
Ε ε! Δεν αντέχω, δεν αντέχω
δεν αντέχω άλλο πια.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ελληνικοί στίχοι, πάνω στη μελωδία του παραδοσιακού Μικράς Ασίας «Ράμπι ράμπι (Çadırımın üstüne)». Εκτός από τις ηχογραφήσεις που υπάρχουν με τους τουρκικούς στίχους, άλλη παραλλαγή με (διαφορετικούς) ελληνικούς στίχους είναι το «Ράμπι ράμπι» με τον Ηλία Κλωναρίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου