Παρασκευή 5 Απριλίου 2019

Δε μ' αγαπάς

Σύνθεση:Κώστας Στρατηγόπουλος
Στίχοι:Κώστας Στρατηγόπουλος
Ερμηνεία:Κώστας Στρατηγόπουλος - Γιώργος Δημητριάδης - Όλγα Παππά - Πέτρος Συνοδινός
Δίσκος:ΚΟΡΜΟΡΑΝΟΣ
Κυκλοφορία:1991

Στίχοι

Μου ρίχνει μια σκληρή ματιά, το πρόσωπό μου καίει
"νομίζω πως τελειώσαμε, ως εδώ" μόνο μου λέει
χτύπησε την πόρτα και βγήκε βιαστικά
ξέφυγε απ' τα χείλη του ένα σκέτο "γεια χαρά",
γεια χαρά.

Προσπάθησα να βάλω σε μια τάξη όλ' αυτά
κυκλώνας στο μυαλό μου να βουίζει βασανιστικά
τα λόγια του κουβάρι ξετυλίγονται μπροστά μου
σκηνές αγάπης μια γροθιά βαριά στα σωθικά μου.

Δε μ' αγαπάς, με ξέχασες,
βαρύ χειμώνα στην καρδιά έφερες.
Δε μ' αγαπάς, με ξέχασες,
στην παγωμένη Ανταρκτική με έστειλες.

Ακόμα το τσιγάρο σου ανάβει ξεχασμένο
το γράμμα σου απ' τα πέρυσι εκεί τσαλακωμένο.
Θυμάμαι που μου έγραφες στις διακοπές από Ίο
"πόσο πολύ σ' επιθυμώ! να πάρεις το πρώτο πλοίο"
ναι, να πάρεις το πρώτο πλοίο.

Χτυπάει το τηλέφωνο στο δίπλα τραπεζάκι
και ξέρω ότι δεν είσαι εσύ, ο ήχος του δίχως μεράκι
κοιτώ από το παράθυρο να περπατάς στο δρόμο
σε λίγο κουκκίδα γίνεσαι σαν τον ταχυδρόμο.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η Σκιαδαρέση στο πρώτο κουπλέ αρχίζει με "μου ρίχνει μια ματιά, το πρόσωπό μου καίει" και στο δεύτερο με "κάθισα να βάλω σε μια τάξη όλ' αυτά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου