Παρασκευή 5 Απριλίου 2019

Ψέματα

Σύνθεση:Κώστας Στρατηγόπουλος
Στίχοι:Κώστας Στρατηγόπουλος
Ερμηνεία:Πέτρος Συνοδινός - Γιώργος Δημητριάδης - Κώστας Στρατηγόπουλος
Δίσκος:ΚΟΡΜΟΡΑΝΟΣ
Κυκλοφορία:1991

Στίχοι

Μες στην παραζάλη σου με κοίταξες βαθιά
με χάιδεψες στο πρόσωπο και εμπιστευτικά
μου χάρισες ένα φιλί και μου 'πες
λόγια απρόσμενα γλυκά, γεμάτα από αγάπη.
Μου έδωσες το όνειρο, μου το 'κανες να λάμπει
στο τέλος όμως όλα βγήκαν μάταια.

Έλεγες, ό,τι μου 'λεγες
ψέματα, ψέματα, ψέματα μου είπες,
ψέματα ήταν όσα μου 'λεγες.

Χρόνια σε περίμενα, σε έβλεπα παντού
βρισκόμουνα σε αγκαλιές, μα ήμουνα αλλού
κρύα τα χαμόγελα και ξένα.
Σε ζήταγα μες στις ματιές, στους χτύπους της καρδιάς μου
σε γύρευα μες στις νυχτιές χαμένος στα όνειρά μου
και νόμιζα πως σμίξαμε, μα μάταια.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η Σκιαδαρέση στο τελευταίο κουπλέ λέει "χαμένη στα όνειρά μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου