Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Αχ Μαρία

Σύνθεση:2002 GR
Στίχοι:2002 GR
Ερμηνεία:2002 GR
Δίσκος:2002 GR
Κυκλοφορία:1985

Στίχοι

Το βράδυ θα βρεθούμε στην πλατεία,
θα φιληθούμε στη γνωστή γωνία,
ψιθυριστά στ' αφτί θα σου πω "σ' αγαπώ,
μικρή μου πόσο σ' αγαπώ".

Κι ο κόσμος αν κοιτά με απορία,
για μένα ο κόσμος είναι η Μαρία.
Θα το φωνάξω δυνατά, θα το πω
μικρή μου πόσο σ' αγαπώ.

Πώς είναι δυνατόν
τόσο να με έχεις πονέσει
κι εγώ να κάθομαι εδώ,
να κάνω πως δε βλέπω
γιατί σ' αγαπώ.

Το βράδυ θα μας δούνε ζευγαράκι
στο τραμ, στο φιλικό μας το μπαράκι
τη νύχτα σου τα χείλη θα πιω, σ' αγαπώ
μικρή μου πόσο σ' αγαπώ.

Η μάννα μου μου λέει με απορία:
– Τι βρίσκεις, επιτέλους, στη Μαρία;
Ψιθυριστά, μωρό μου, στ' αφτί θα της πω
μικρή μου πόσο σ' αγαπώ.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου