Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Στροβιλίζεσαι

Σύνθεση:2002 GR
Στίχοι:Μιχάλης Αβατάγγελος
Ερμηνεία:2002 GR
Δίσκος:2002 GR
Κυκλοφορία:1985

Στίχοι

Είσαι το κορίτσι που περνάς
τη νύχτα μες στα δυο σου μάτια,
είμαι το αγόρι που μισεί
τις νύχτες τα έρημα κρεβάτια.

Στροβιλίζεσαι πάνω στην πίστα
χάνεται κι απόψε η σκιά σου,
στροβιλίζεσαι κι είμαι τρελός να μάθω
πού ρίχνεις τη ματιά σου.
Στροβιλίζεσαι, στροβιλίζεσαι.

Η θερμοκρασία με λειώνει
μ' ένα πυρετό φοβερό,
ο καθένας σας έχει μια γνώμη
κι εγώ ένα έρωτα γονατιστό.

Στροβιλίζεσαι με το ρυθμό
ω, ω χάνω το μυαλό μου
στροβιλίζεσαι κι έχω καημό
που δε σε βλέπω δίπλα μου, μωρό μου.
Στροβιλίζεσαι, στροβιλίζεσαι.

Είσαι το κορίτσι που περνάς
τη νύχτα μες στα δυο σου μάτια,
είμαι το αγόρι που μισεί
τις νύχτες τα έρημα κρεβάτια.

Στροβιλίζεσαι πάνω στην πίστα
χάνεται κι απόψε η σκιά σου,
στροβιλίζεσαι κι είμαι τρελός να μάθω
πού ρίχνεις τη ματιά σου.
Στροβιλίζεσαι, στροβιλίζεσαι.

Η θερμοκρασία με λειώνει
μ' ένα πυρετό φοβερό,
ο καθένας σας έχει μια γνώμη
κι εγώ ένα έρωτα προσωρινό.

Στροβιλίζεσαι με το ρυθμό
χάνω το μυαλό μου,
στροβιλίζεσαι κι έχω καημό
που δε σε βλέπω δίπλα μου, μωρό μου.
Στροβιλίζεσαι, στροβιλίζεσαι.

Πληροφορίες

Έχω την αίσθηση ότι κάνει λάθος στο δεύτερο κουπλέ που λέει "κι εγώ ένα έρωτα γονατιστό". Σωστό πρέπει να είναι αυτό που λέει πριν το τέλος "κι εγώ ένα έρωτα προσωρινό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου