Τρίτη 7 Μαΐου 2019

Πάρε την τελευταία μου πνοή

Σύνθεση:Γιώργος Χατζηνάσιος
Στίχοι:Μαρία-Αλεξάνδρα
Ερμηνεία:Δήμητρα Γαλάνη
Δίσκος:ΕΙΚΟΝΕΣ
Κυκλοφορία:1979

Στίχοι

Θέλω τον έρωτά σου.
Τώρα που πεθαίνω
κάνε την ανάσα μου πιο βαθιά,
για να μη νιώθω ότι φεύγω,
ότι χάνομαι απ' τον κόσμο,
μα πιο πολύ από σένα.

Πάρε την τελευταία μου πνοή.
Μ' ένα ατέλειωτο φιλί
κόψε μου την ανάσα.
Μ' ένα αγκάλιασμα
χαμένο μες στον χρόνο.
Ω! τι υπέροχο, πεθαίνω.

Πληροφορίες

Σύμφωνα με τον δίσκο, είναι απόσπασμα από ακυκλοφόρητη όπερα του συνθέτη. Και πάλι σύμφωνα με τον δίσκο, το λιμπρέτο είναι της Μαρίας-Αλεξάνδρας, την οποία δεν γνωρίζω, αλλά δεν έχω και λόγο να το αμφισβητήσω. Πολλοί ωστόσο έχουν το όνομα ως "Μαρία Αλεξάνδρου". Πιθανόν ο πρώτος έκανε λάθος και οι υπόλοιποι, αντιγράφοντας ο ένας τον άλλο διαδίδουν το λάθος με γεωμετρική πρόοδο, σαν ιό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου