Τρίτη 7 Μαΐου 2019

Μια νύχτα μόνο μαζί σου

Σύνθεση:Τατιάνα Μανωλίδου
Στίχοι:Τατιάνα Μανωλίδου
Ερμηνεία:Τατιάνα Μανωλίδου
Δίσκος:Η ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΑΝΩΛΙΔΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ
Κυκλοφορία:2006

Στίχοι

Είσαι δοσμένος αλλού,
αλλού τα φώτα σου ρίχνεις
κι εγώ η σκιά σου παντού,
όταν γελάς, όταν λυπάσαι.

Αυτά τα μάτια σου με καίνε,
τις σκέψεις μου μαγνητίζουν.
Ποιο μυστικό σου μου λένε,
όταν μιλάς, όταν φοβάσαι;

Μια νύχτα μόνο μαζί σου χάρισέ μου
κι ύστερα το ξεχνάμε.
Μ' ένα φιλί σου απόψε μίλησέ μου,
δίχως αντίθεση, δίχως εξήγηση, πίσω γυρνάμε.

Μείνε κι επόμενη μέρα
ποτέ μου να μην τη ζήσω,
ν' ακροβατώ στον αέρα
δίχως το όνειρο ν' αφήσω.

Το δάχτυλό μου με κρύβει
πόση σιωπή να κρατήσω;
Και ίσως πληγώσαμε πάλι
πόσο συγγνώμη να ζητήσω;

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου