Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

Κάτι κακό

Σύνθεση:Σωτήρης Καραούλιας
Στίχοι:Ηλίας Ασβεστόπουλος
Ερμηνεία:Σωτήρης Καραούλιας
Δίσκος:ΜΠΑΝΑΝΕΣ
Κυκλοφορία:1988

Στίχοι

Κάτι κακό συμβαίνει στη ζωή μου
κάτι κακό, μα υπεύθυνος δεν είμαι 'γώ.
Πρόβλημα μεγάλο
– Πολύ μεγάλο.
Δύσκολη λύση
Κάποιος άλλος έχει αποφασίσει.

Είναι φορές που δε φτάνουν δάσκαλοι,
δε φτάνουν λέκτορες να το ορίσουν.
Ό,τι κι αν πουν, τη βιτρίνα τους φτουράει
αρνάκι πια με θέλουν με το σύστημα ασορτί.

Κάτι κακό απ' τη μάζα κλέβει τ' όνειρο
καθεστηκυία, σύνολο παμπόνηρο.
Ανθρωποπαγίδα
– Καλοστυμένη.
Μεσημέρι μέρα
Κάτι κακό πλανάται στον αέρα.

Θέλω και της πολιτικής τσίγκινες σημαίες
δε φτάνουν τα συνθήματα, δε φτάνουν οι παντιέρες.
Κήρυγμα πειθαρχίας και υποταγής
που άκουσες σωστά, ποτέ δεν το ξεχνάς.

Κάτι κακό, κάτι κακό διαρκώς παραμονεύει
κάτι κακό τον εξαναγκασμό μου κλέβει.
Θρησκεία υποταγμένη
– Απαγορευμένη.
Απόψε έχω ειδικούς
μέσα σε κρυφές στοές θα την επικαλεστούν.

Κάτι κακό, κάτι κακό διαρκώς παραμονεύει
κάτι κακό την αθωότητα στοχεύει.
Εγώ να είμαι το καλό
– Πρέπει να 'σαι το καλό
κι άλλος το κακό παιδάκι.
Απ' αυτό τον νόμο λείπει το παραθυράκι.

Είναι φορές που δε φτάνουν δικαστές,
δε φτάνουν ένορκοι ν' αποφασίσουν.
Ό,τι κι αν πουν οι δικοί σου, υπερβολές
εμένα όμως θέλουν με τους πράους ασορτί.

Είναι φορές που δε φτάνουν δάσκαλοι,
δε φτάνουν λέκτορες να το ορίσουν.
Μάθημα πειθαρχείας και υποταγής
που δίδαξαν σωστά, ποτέ δεν το ξεχνάς.

Κάτι κακό, κάτι κακό...

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου