Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

Λαδί παπούτσι

Σύνθεση:Γιάννης Χατζησόγλου
Στίχοι:Γιάννης Χατζησόγλου
Ερμηνεία:Γιάννης Χατζησόγλου
Δίσκος:ΜΠΑΝΑΝΕΣ
Κυκλοφορία:1988

Στίχοι

Απ' το βιβλιοπωλείο πήρα μια σειρά Μπουκόφσκι
η ζωή μου είναι μπίτνικ με δικάζει λίγο ο Τρότσκι
κάλεσα και την Ειρήνη, φιλολογικό νυχτέρι
μου 'πε πως πολλά δεν ξέρει
κι αλλαγή πως θα μου φέρει.
Η εμφάνισή μου λέει
δάσκαλου μισθός που κλαίει.

θέλω κάτι να με κάνει να ξεχάσω την Ειρήνη
μου τη σπάει κάθε βράδυ και ντι-πι πρέπει να γίνει.
Ένα βράδυ, καλοκαίρι, βγήκε βόλτα στο Καβούρι
της την πέσαν κάτι μάγκες και της φάγαν το κουλούρι
κι εγώ τώρα την πληρώνω κι όλο μου πουλάει μούρη.

Πρέπει να την ξεπεράσω,
τις κινήσεις μου ν' αλλάξω
πίσω δεν ξανακοιτάω,
τη ζωή μου δε χαλάω.

Έβαλα τη μπριγιαντίνη, φόρεσα λαδί παπούτσι
πήρα και σακάκι Γκούτσι,
να θυμίζει Μπερτολούτσι
σκέψεις κάνω για το βράδυ τι να πιω και πού να σκάσω
κάπου που να πέφτει μάτι,
να 'χει και καλό καμάκι.
Μία βότκα παγωμένη,
μάλλον καταβουλιαγμένη.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου