Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

Μαννάδες που 'χετε παιδιά

Σύνθεση:παραδοσιακό
Στίχοι:Ειρήνη Χάλκου
Ερμηνεία:Ειρήνη Κονιτοπούλου - Λεγάκη
Δίσκος:ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ
Κυκλοφορία:1982

Στίχοι

Ώρε ανάθεμά τον που 'βγαλε, τζιβαέρι μου,
ώρε της ξενιτειάς τη σκάλα
σιγανά και ταπεινά.
Ώρε και φεύγουν όλα τα παιδιά, τζιβαέρι μου
ώρε σαν γίνονται μεγάλα
σιγανά και ταπεινά.

Ώρε πέντε παιδιά μεγάλωσα, τζιβαέρι μου,
ώρε στου μαγεργιού το τζάκι
σιγανά και ταπεινά.
Ώρε και μου τα πήρες ξενιτειά, τζιβαέρι μου,
ώρε κι εγώ πίνω φαρμάκι
σιγανά και ταπεινά.

Ώρε μαννάδες που 'χετε παιδιά, τζιβαέρι μου,
ώρε και λείπουνε στα ξένα
σιγανά και ταπεινά.
Ώρε πώς κάνετε υπομονή, τζιβαέρι μου,
ώρε για πείτε μου και μένα
σιγανά και ταπεινά.

Πληροφορίες

Παραλλαγή πάνω στη μελωδία που έχει το παραδοσιακό «Τζιβαέρι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου