Σάββατο 24 Αυγούστου 2019

Παράπονό μου

Σύνθεση:Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι:Λάκης Τεάζης
Ερμηνεία:Δημήτρης Μητροπάνος
Δίσκος:ΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΑ ΜΑΣ
Κυκλοφορία:1985

Στίχοι

Θα βάλουν πάλι τις σημαίες στα μπαλκόνια
και οι φαντάροι καλοκαιρινά,
κι εγώ πιο μόνος κι από τ' αηδόνια,
μπροστά στην πόρτα σου θα 'ρθω για ζητιανιά.

Θα παίξω πάλι στα κρυφά το θάνατό μου
σαν νυχτοπούλι μέσα στις αυλές,
μη με μαλώνεις παράπονό μου,
είμαι μικρός και δεν αντέχω τις πληγές.

Θα ρίξουν πάλι το σταυρό στην παραλία,
πώς με πληγώνουν τούτες οι γιορτές,
μη με κοιτάζεις με μάτια κρύα
κι είν' τα τραγούδια μου πιο μόνα από χτες.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Στην επανεκτέλεση, εκτός από το πρώτο, αρχίζουν και τα άλλα κουπλέ με "θα βάλουν": "Θα βάλουν πάλι στα κρυφά τον θάνατό μου" και "θα βάλουν πάλι το σταυρό στην παραλία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου