Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ

Σύνθεση:Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Πολυφωνική χορωδία Δήμου Βόλου
Κυκλοφορία:Δεκ 2001
Ετικέτα:Corifeo 80312 (CD)
Εγγραφές

01. Ντύλαν Τόμας

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

02. Μικραίνει ο κόσμος

(στχ Τάσ. Κόρφης)

03. Ήταν πέντε ήταν έξι

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

04. Όταν ανθίζουν πασχαλιές

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

05. Στα χρόνια της υπομονής

(στχ Μάν. Ελευθερίου)

06. Κάπου νυχτώνει

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

07. Ένας κόμπος η χαρά μου

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

08. Άδειοι οι δρόμοι

(στχ Μ. Κουγιουμτζή)

09. Οι ελεύθεροι κι ωραίοι

(στχ Μάν. Ελευθερίου)

10. Μη μου θυμώνεις μάτια μου

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

11. Σ' αγαπώ

(στχ Άκ. Δασκαλόπουλος)

12. Σ' αυτή την πόλη

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

13. Ήσουν ωραία

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

14. Παράπονό μου

(στχ Λάκ. Τεάζης)

15. Δίψασα στην πόρτα σου

(στχ Μάν. Ελευθερίου)

16. Αγάπη βουρκωμένη

(στχ Λάκ. Τεάζης)

17. Μάτια μου μάτια μου

(στχ Λ. Παπαδόπουλος)

18. Τώρα που θα φύγεις

(στχ Μάν. Ελευθερίου)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

01. Τρελοί και άγγελοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου