Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Κατερίνα Λογοθέτη
Κυκλοφορία:1998
Ετικέτα:Ανεξάρτητη παραγωγή (CD)
Εγγραφές

01. Αγωνία

(Γ. Ζαμπέτας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

02. Μπορώ

(Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

03. Αγάπα με

(R. Ferro/Πυθαγόρας)

04. Ένα σου λέω

(Ν. Καρβέλας)

05. Ιστορία μου

(Γ. Μανισαλής/Κ. Ψυχογιός)

06. Σε βλέπω στο ποτήρι μου

(Μίμ. Πλέσσας/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

07. Μη μου θυμώνεις μάτια μου

(Σταύρ. Κουγιουμτζής)

08. Έφυγες κι εσύ

(Αντ. Στεφανίδης/Δ. Ιατρόπουλος)

09. Αν είναι η αγάπη αμαρτία

(Μίμ. Πλέσσας/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

10. Σταλιά σταλιά

(Γ. Ζαμπέτας/Διον. Τζεφρώνης)

11. Θα πιω απόψε το φεγγάρι

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

12. Θα σ' εκδικηθώ

(Γιάν. Πάριος)

13. Σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία

(παραδοσιακό)

14. Ζήλια μου

(Χρ. Νικολόπουλος/Μαν. Ρασούλης)

15. Το άγαλμα

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

16. Τι γλυκό να σ' αγαπούν

(Γ. Ζαμπέτας/Λ. Παπαδόπουλος)

17. Το τραγούδι της καρδιάς

(Χρ. Νικολόπουλος/Λ. Παπαδόπουλος)

18. Για πάντα μαζί

(Ν. Λαβράνος/Δ. Ιατρόπουλος)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου