Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019

Δεν ξέρω πια

Σύνθεση:Νίκος Μαμαγκάκης
Στίχοι:Γιώργος Ιωάννου
Ερμηνεία:Δημήτρης Ψαριανός
Δίσκος:ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ
Κυκλοφορία:1982

Στίχοι

Δεν ξέρω πια, δεν είμαι βέβαιος για τίποτα.
Για σένα μόνο ξέρω και τη μοναξιά.
Είσαι μακριά κοστίζει το τηλέφωνο.
Πόσες φορές τη μέρα να μιλήσουμε;
Σαν τη φωνή, κανένα γράμμα δε φορτίζεται.

Αν είμαι μ' άλλο σώμα δε σου δίνω απάντηση,
χαμηλωμένο το 'χω σ' άλλη κάμαρη.
Φοβάμαι θα με νιώσεις από τη φωνή
δεν θέλω, δεν μπορώ να υποκρίνομαι.
Έμπλεξα άσχημα μαζί σου, λύσε με.

Τα σώματα που γδύνω και φιλώ για χάρη σου
δεν έχουν το δικό σου το μυστήριο.
Ξέρω εκ των προτέρων τι θα βρω,
τι θα τους πω, τι θα μου πουν πιο ύστερα.
Στο χάος του κορμιού σου έχασα τον μπούσουλα.

Αν είμαι μ' άλλο σώμα δε σου δίνω απάντηση
και δεν μπορώ να δω, ποτέ δε χαίρομαι.
Απείλησέ με, βρίσε, κλείσε το τηλέφωνο,
βάλε το ταίρι σου να μου το πει ξεκάθαρα.
Έχω ξεχάσει ξεγνοιασιά τι λέγεται.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου