Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019

Μείνε κοντά μου

Σύνθεση:Νίκος Μαμαγκάκης
Στίχοι:Γιώργος Ιωάννου
Ερμηνεία:Ελευθερία Αρβανιτάκη
Δίσκος:ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ
Κυκλοφορία:1982

Στίχοι

Μείνε κοντά μου απόψε, η νύχτα είναι το παν.
Η νύχτα είναι μαχαίρι γι' αυτούς που αγαπάν.
Μες στο σκοτάδι νιώθω καυτό το σώμα σου,
το ψάχνω, το χαϊδεύω, φιλώ το στόμα σου.
Το ψάχνω, το χαϊδεύω, ζητώ το στόμα σου
μες στο σκοτάδι νιώθω καυτό το σώμα σου.

Το αδειανό κρεβάτι φρικτό μαρτύριο.
Κοντά μου δεν θ' ακούσεις το σιωπητήριο.
Πάτα το μηχανάκι για τη μονάδα σου
εγώ θα 'μαι για πάντα η φιλενάδα σου.
Εγώ θα 'μαι για πάντα η φιλενάδα σου,
πάτα το μηχανάκι για τη μονάδα σου.

Σαν έρχεται η μέρα βλέπω το ρήμαγμα.
την αδειανή ζωή μου και το ξετίναγμα.
Μείνε κοντά μου απόψε, έστω για μια φορά,
και το πρωί, λεβέντη, βγες στην αναφορά.
Και το πρωί, λεβέντη, βγες στην αναφορά,
μείνε κοντά μου απόψε, έστω για μια φορά.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Έγραψα τις επαναλήψεις των δύο τελευταίων στίχων στο κάθε κουπλέ, γιατί η Αρβανιτάκη στο πρώτο αλλάζει το "φιλώ" με το "ζητώ". Δεν έχω ακούσει τις επανεκτελέσεις για να ξέρω αν ακολουθούν την ίδια τακτική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου