Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

ΑΝΑΤΟΛΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΜΟΥ

Σύνθεση:Κατερίνα Παπαδοπούλου
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:Οκτ 2005
Ετικέτα:Polytropon 011 (CD)
Εγγραφές

01. Ανατολή μου

Κάτ. Παπαδοπούλου (στχ Σταύρ. Αναστασιάδης)

02. Γιατί μ' αγάπησες

Πελ. Νικολαΐδου (στχ Μ. Πολυδούρη)

03. Κοντά σου

Κατ. Παπαδοπούλου (στχ Μ. Πολυδούρη)

04. Τα ψέματα

Πελ. Νικολαΐδου (στχ Δώρα Γιαννοπούλου)

05. Είνας αητένς

Στάθ. Νικολαΐδης (παραδοσιακό)

06. Ποτέ και πάντα

Πελ. Νικολαΐδου (στχ άγνωστος & Κατ. Παπαδοπούλου)

07. Αχ η καρδιά μου

Πελ. Νικολαΐδου (στχ Μ. Πολυδούρη)

08. Ποντιακό μου γιασεμί

Γ. Ξυλούρης (στχ Αλέξ. Παπαδάκης)

09. Μες στην καρδιά μου

Κατ. Παπαδοπούλου (στχ Μ. Πολυδούρη)

10. Αγριμάκι

Πελ. Νικολαΐδου (στχ Κασ. Τσίτσου)

11. Αναμονή

Πελ. Νικολαΐδου (στχ Μ. Πολυδούρη)

12. Εκείνη που είναι λησμονημένη

Κάτ. Παπαδοπούλου (στχ Μ. Πολυδούρη)

13. Όνειρο

Πελ. Νικολαΐδου (στχ Μ. Πολυδούρη)

Πηγή: Προσωπικά
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου