Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Λάκης Χαλκιάς
Κυκλοφορία:Μαρ 2006
Ετικέτα:Protasis 1084 (CD)
Εγγραφές

01. Ντόλτσε βίτα

συμμ. Σ. Σιδέρη (Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

02. Δέκα συμβουλές

συμμ. Σ. Σιδέρη (Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

03. Καρδιά πληγωμένη

(Γ. Λαύκας)

04. Πάντα εσένα συλλογιέμαι

(Στ. Καζαντζίδης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

05. Πληροφορίες κακές

(Μπ. Μπακάλης)

06. Νύχτωσε

(Τάσ. Χαλκιάς/Χρόν. Χαλκιάς)

07. Παραπονιάρικο

συμμ. Ν. Ζαν (Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

08. Όλοι πεθαίνουν μια φορά

(Στ. Καζαντζίδης/Κ. Δελαγραμμάτης)

09. Μη ρωτάς μη ρωτάς

(Χρόν. Χαλκιάς/Λάκ. Τσώλης)

10. Το τραγούδι της φτωχολογιάς

(Στ. Καζαντζίδης/Κ. Δελαγραμμάτης)

11. Σαν χαμογελάς κουκλί μου

(Λάκ. Χαλκιάς)

12. Αγαπώ αγαπώ

(Χρόν. Χαλκιάς/Τάσ. Χαλκιάς)

13. Όπως πληρώνεις θα πληρωθείς

(Θόδ. Πολυκανδριώτης)

14. Σήμερα ανοίξαμε ταβέρνα

(Γιάν. Παπαϊωάννου)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Από τον επίσημο ιστότοπο του Λάκη Χαλκιά[1]: "Σ' αυτό τον δίσκο ακτίνας καταθέτω ένα μεγάλο μέρος την εφηβικής μου ψυχής, αφού ήμουν μόλις 18 στα 19 ετών. Και γιατί σ' αυτή την περίοδο της ζωής μου έγιναν μεγάλα και σημαντικά πράγματα που σημάδεψαν την υπόλοιπη ζωή μου.
Αυτή την εποχή ήμουν πια ένας καθιερωμένος μουσικός, τραγουδιστής στο χώρο της Λαϊκής μουσικής, δηλαδή, συνεργάστηκα με πολύ μεγάλους καλλιτέχνες του Δημοτικού, του Ρεμπέτικου και του Λαϊκού τραγουδιού, που για μένα ήταν και το μεγάλο μου σχολείο. Την ίδια εποχή έκανα και την πρώτη μου δισκογραφία. Έγραψα τα πρώτα μου τραγούδια όπως το «Αγαπώ αγαπώ» και το «Μη ρωτάς μη ρωτάς». Που είναι οι πρώτες μου συνθέσεις...".

____________________________

[1] «Φίλοι του Λάκη Χαλκιά»

Εναλλακτικά δεδομένα

Εναλλακτικοί τίτλοι

08. Πρέπει κι εγώ να ζήσω

Συντελεστές κατά τον δίσκο

06. σνθ Λάκ. Χαλκιάς
08. Θόδ. Δερβενιώτης/Βαγγ. Περπινιάδης
09. σνθ Λάκ. Χαλκιάς
12. σνθ/στχ Λάκ. Χαλκιάς
01, 02, 07. Δεν αναφέρεται η συμμετοχή
▸ Οι διορθώσεις ανακτήθηκαν από τους καταλόγους δίσκων 45στρ του Μανιάτη και άλλες πηγές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου