Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος, Μαρινέλλα
Κυκλοφορία:1993
Ετικέτα:Philips 848043 (2 CD)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Εγώ κι εσύ

Μαρινέλλα & Τόλ. Βοσκόπουλος (Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

1-02. Του χωρισμού η ώρα

Τόλ. Βοσκόπουλος & Ρένα Πάντα (Ζακ Ιακωβίδης/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

1-03. Συμβιβαζόμαστε

Μαρινέλλα (Γ. Χατζηνάσιος/Γ. Παρασυρός)

1-04. Μ' έμαθες ν' αγαπώ

Τόλ. Βοσκόπουλος & Ρένα Πάντα (Τόλ. Βοσκόπουλος)

1-05. Οι αναμνήσεις

Τόλ. Βοσκόπουλος (Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

1-06. Πυρετός

Μαρινέλλα (Άκ. Πάνου)

1-07. Αγωνία

Τόλ. Βοσκόπουλος (Γ. Ζαμπέτας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

1-08. Κι ύστερα

Μαρινέλλα (Κ. Χατζής/Σώτ. Τσώτου)

1-09. Τι ζητάμε

Τόλ. Βοσκόπουλος & Μαρινέλλα (Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

1-10. Να σταματήσουμε τώρα δε γίνεται

Τόλ. Βοσκόπουλος (Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

1-11. Πάλι θα κλάψω

Μαρινέλλα (Νάκ. Πετρίδης/Σέβη Τηλιακού)

1-12. Σαν της γαρδένιας τον ανθό

Τόλ. Βοσκόπουλος & Ρένα Πάντα (Ζακ Ιακωβίδης/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

1-13. Σταλιά σταλιά

Μαρινέλλα (Γ. Ζαμπέτας/Διον. Τζεφρώνης)

1-14. Η βαλίτσα

Τόλ. Βοσκόπουλος (Γ. Ζαμπέτας/Αλέκ. Σακελλάριος)

1-15. Ο τελευταίος μου σταθμός

Μαρινέλλα (Γ. Κατσαρός/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

1-16. Έχασες το τρένο

Τόλ. Βοσκόπουλος & Χορωδία (Γ. Ζαμπέτας/Διον. Τζεφρώνης)

1-17. Δυο νύχτες

Μαρινέλλα (Τόλ. Βοσκόπουλος/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

1-18. Δειλινό μου φέρανε το δικό σου γράμμα

Τόλ. Βοσκόπουλος (Νάκ. Πετρίδης/Στ. Ιωαννίδης)

Δίσκος 2

2-01. Σ' αγαπώ

Μαρινέλλα & Τόλ. Βοσκόπουλος (Γιάν. Αξιώτης/Νάσ. Νανόπουλος)

2-02. Ανεπανάληπτος

Τόλ. Βοσκόπουλος (Κ. Καραλής/Γ. Σκούρτης)

2-03. Έχω ανάγκη από σένα

Τόλ. Βοσκόπουλος (Θ. Πολυκανδριώτης/Λ. Παπαδόπουλος)

2-04. Η αγάπη μας

Μαρινέλλα & Μαν. Λιδάκης (Σπ. Παπαβασιλείου/Ν. Βρεττός)

2-05. Μη ζητάς ψυχή δεν έχω

Τόλ. Βοσκόπουλος (Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

2-06. Για σένανε μπορώ

Μαρινέλλα (Αντ. Στεφανίδης/Σώτ. Τσώτου)

2-07. Οι άντρες δεν μιλούν πολύ

Τόλ. Βοσκόπουλος (Θ. Πολυκανδριώτης/Γ. Γιαννόπουλος)

2-08. Ατέλειωτο ταξίδι

Τόλ. Βοσκόπουλος (Θ. Πολυκανδριώτης/Λ. Παπαδόπουλος)

2-09. Δώσε μου Θεέ μου

Τόλ. Βοσκόπουλος & Μαρινέλλα (Στ. Ζαφειρίου/Πυθαγόρας)

2-10. Θα ήθελα να μ' αγαπάς

Τόλ. Βοσκόπουλος (Αντ. Στεφανίδης/Ελ. Ταμπακοπούλου)

2-11. Είσαι ποτάμι

Μαρινέλλα (Γ. Χατζηνάσιος/Μιχ. Μπουρμπούλης)

2-12. Το ξέρω πως δε θα γυρίσεις

Τόλ. Βοσκόπουλος (Θ. Πολυκανδριώτης/Λ. Παπαδόπουλος)

2-13. Ποτέ να μη χαθείς απ' τη ζωή μου

Μαρινέλλα (Ν. Ιγνατιάδης/Μάν. Κουφιανάκης)

2-14. Αποκοιμήθηκα

Τόλ. Βοσκόπουλος (Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

2-15. Καλύτερα

Μαρινέλλα (Ν. Ιγνατιάδης)

2-16. Πήρες τη ζωή μου

Τόλ. Βοσκόπουλος (Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

2-17. Έχεις λίγα χρόνια έχεις

Μαρινέλλα (Γ. Χατζηνάσιος/Μιχ. Μπουρμπούλης)

2-18. Αμέτρητα γιατί

Τόλ. Βοσκόπουλος (Χρ. Σκαλτσουνάκη/Μάν. Κουφιανάκης)

Πηγή: Sprinter
Πληροφορίες

Ταυτόχρονα κυκλοφόρησε και σε 2πλό LP, με 28 τραγούδια. Αφαιρέθηκαν τα 4 τελευταία (15-18) του κάθε δίσκου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου