Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Κυκλοφορία:1988
Ετικέτα:Philips 834898 (CD)
Εγγραφές

01. Μ' έμαθες ν' αγαπώ

συμμ. Ρένα Πάντα (Τόλ. Βοσκόπουλος)

02. Του χωρισμού η ώρα

συμμ. Ρένα Πάντα (Ζακ Ιακωβίδης/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

03. Αγωνία

(Γ. Ζαμπέτας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

04. Σαν της γαρδένιας τον ανθό

συμμ. Ρένα Πάντα (Ζακ Ιακωβίδης/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

05. Έχασες το τρένο

(Γ. Ζαμπέτας/Διον. Τζεφρώνης)

06. Έτσι είναι μπαρμπα-Γιάννη

(Νάκ. Πετρίδης/Γιάν. Βασιλόπουλος)

07. Αποκοιμήθηκα

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

08. Οι αναμνήσεις

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

09. Εγώ κι εσύ

συμμ. Μαρινέλλα (Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

10. Σε μονοπάτι μακρινό

(Γ. Ζαμπέτας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

11. Μου λες

(Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

12. Ανεπανάληπτος

(Κ. Καραλής/Γ. Σκούρτης)

13. Θα ήθελα να μ' αγαπάς

(Αντ. Στεφανίδης/Ελ. Ταμπακοπούλου)

14. Ατέλειωτο ταξίδι

(Θ. Πολυκανδριώτης/Λ. Παπαδόπουλος)

15. Οι άντρες δεν μιλούν πολύ

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γ. Γιαννόπουλος)

16. Μη ζητάς ψυχή δεν έχω

(Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Επειδή δεν έχω τον δίσκο, στα 01 και 04 έχω υποθέσει ότι πρόκειται για τις επανεκτελέσεις του 1977 με τη Ρένα Πάντα, και όχι για τις πρώτες εκτελέσεις του 1966 και του 1968 αντίστοιχα, που τον συνόδευαν στο πρώτο η Δούκισσα και στο άλλο η Μπέμπα Διαμαντοπούλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου