Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Κυκλοφορία:Νοε 2000
Ετικέτα:Minos 529703 (CD)
Εγγραφές

01. Δίχως καληνύχτα

(Στ. Βοσκοπούλου/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

02. Εγώ αγαπώ μία

(Νινή Ζαχά)

03. Είναι το κάτι που μένει

(Ν. Καρβέλας/Βαρ. Τσιμπούλη)

04. Εκείνη

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

05. Και συ θα φύγεις

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

06. Καρδιά μου μόνη

(Γιάν. Πάριος)

07. Μ' ανάστησες καρδιά μου

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

08. Πριν χαθεί το όνειρό μας

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

09. Στάζεις έρωτα

(Μ. Τόκας/Σαρ. Αλιβιζάτος)

10. Το φεγγάρι πάνωθέ μου

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

11. Αν οι φίλοι σ' αγαπάνε

(Ν. Λαβράνος/Σαρ. Αλιβιζάτος)

12. Αυτοκολλητάκι μου

συμμ. Άντζ. Γκερέκου (Τόλ. Βοσκόπουλος/Άντζ. Γκερέκου)

13. Γαλανομάτα μάγισσα

(Στ. Ζαφειρίου/Σόφη Παππά)

14. Η αγάπη θέλει φαντασία

(Χρ. Νικολόπουλος/Ελ. Γιαννατσούλια)

15. Θα κόψω για σένα τη νύχτα στα δύο

(Ν. Δουλάμης)

16. Θα λες ήταν ένας

(Ν. Λαβράνος/Σαρ. Αλιβιζάτος)

17. Θες δε θες

(Ν. Λαβράνος/Σαρ. Αλιβιζάτος)

18. Πόλη πεντάμορφη

(Στ. Ζαφειρίου/Σόφη Παππά)

19. Το βαρυχείμωνο

(Β. Βασιλειάδης/Τάκ. Κωλέτης)

20. Φωτιά στα κόκκινα

(Μ. Τόκας/Σαρ. Αλιβιζάτος)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου