Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ 2

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Μαρινέλλα
Κυκλοφορία:1973
Ετικέτα:Philips 6331049 (LP)
Είδος:Ζωντανή ηχογράφηση
Εγγραφές

01. Ντρίγκι ντρίγκι μάννα μου

συμμ. Χορωδία (Στ. Βλαβιανός/Πυθαγόρας)

02. Όλα είναι τυχερά

συμμ. Μάριος (Σταύρ. Ξαρχάκος/Ν. Γκάτσος)

03. Απόψε που θα φύγεις άνθρωπέ μου

(Μ. Κώστογλου/Μίμ. Θειόπουλος)

04. Το μάνταλο

συμμ. Μάριος (Μίμ. Πλέσσας/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

05. Τι να θυμηθώ τι να ξεχάσω

συμμ. Χορωδία (Απ. Καλδάρας/Πυθαγόρας)

06. Πάμε για ύπνο Κατερίνα

συμμ. Μάριος (Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

07. Παλληκάρι μου

(Σταύρ. Ξαρχάκος/Ν. Γκάτσος)

08. Αν ήμουν πλούσιος

συμμ. Μάριος & Χορωδία(Δώρ. Γεωργιάδης/Σώτ. Τσώτου)

09. Ντερμπεντέρισσα

συμμ. Μάριος (Β. Τσιτσάνης)

10. Δε με στεφανώνεσαι

συμμ. Μάριος (Β. Τσιτσάνης)

11. Δε συμφωνήσαμε

(Γ. Ζαμπέτας/Αλ. Καγιάντας)

12. Ντρίγκι ντρίγκι μάννα μου

συμμ. Χορωδία (Στ. Βλαβιανός/Πυθαγόρας)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Το 1988 επανεκδόθηκε σε διπλό δίσκο (Philips 836223), μαζί με τον ομότιτλο δίσκο του 1972, ενώ μια νεότερη επανέκδοση, που επίσης περιλάμβανε και τους δύο δίσκους, διανεμήθηκε μέσω της εφημερίδας «Espresso» το 2007.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου