Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

THE SOUND OF GREECE WITH TRIO BELCANTO

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Τρίο Μπελκάντο
Κυκλοφορία:1987
Ετικέτα:GRVRT 1007 Αμερικής (CD)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Δεν ήταν νησί

(Μάν. Χατζιδάκις)

1-02. Πάμε για ύπνο Κατερίνα

(Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

1-03. Δεν υπάρχει ευτυχία

(Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

1-04. Ο παλιατζής

(Αντ. Ρεπάνης/Δ. Γκούτης)

1-05. Ο εγωισμός

(Γ. Χατζηνάσιος/Τάσ. Οικονόμου)

1-06. Δεκαεννιάρι μου

(Γ. Ζαμπέτας/Διον. Τζεφρώνης)

1-07. Τι Λωζάνη τι Κοζάνη

(Γ. Κριμιζάκης/Γιάν. Κακουλίδης)

1-08. Μες στου Βοσπόρου τα νερά

(Απ. Καλδάρας/Πυθαγόρας)

1-09. Ο Χάρος βγήκε παγανιά

(Δήμ. Μούτσης/Μάν. Ελευθερίου)

1-10. Ο Ταρζάν

(Γιάν. Μαρκόπουλος)

1-11. Μαρία με τα κίτρινα

(παραδοσιακό)

1-12. Ο μπαρμπα-Γιάννης

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

1-13. Γιορτή ζεϊμπέκηδων

(Απ. Καλδάρας/Πυθαγόρας)

1-14. Άσπρα κόκκινα κίτρινα μπλε

(Δήμ. Μούτσης/Γιάν. Λογοθέτης)

Δίσκος 2

2-01. Πάλι μου ζητάς καρδιά μου

(Β. Καραπατάκης/Θάν. Σοφός)

2-02. Το κομπολογάκι

(Γ. Μητσάκης)

2-03. Στρώσε το στρώμα σου για δυο

(Μίκ. Θεοδωράκης/Ιάκ. Καμπανέλλης)

2-04. Μεγάλη μου αγάπη

(Μαν. Χιώτης)

2-05. Όνειρο δεμένο

(Σταύρ. Ξαρχάκος/Βαγγ. Γκούφας)

2-06. Άνοιξε άνοιξε

(Γιάν. Παπαϊωάννου/Χαράλ. Βασιλειάδης)

2-07. Στην πόρτα σου

(Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

2-08. Στης ζωής την ανηφόρα

(Γιάν. Διδίλης/Γ. Οικονομίδης)

2-09. Καλώς όρισες αγάπη

(Λυκ. Μαρκέας)

2-10. Έσβησε το κερί Μαρία

(Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

2-11. Θα τραγουδήσω για σένα

(Γ. Ζαμπέτας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

2-12. Ρίχνω τα ζάρια

(Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

2-13. Το καινούργιο κοριτσάκι μου

(Μαν. Χιώτης)

2-14. Ντρίγκι ντρίγκι μάννα μου

(Στ. Βλαβιανός/Πυθαγόρας)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Ο δεύτερος δίσκος είναι προσθήκη της επανέκδοσης του 1995, που κυκλοφόρησε με το ίδιο εξώφυλλο και κωδικό. Η πρώτη κυκλοφορία ήταν σε ένα CD και είχε τα τραγούδια του πρώτου δίσκου, συν τα 10 και 14 του δεύτερου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου