Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

ΑΪ ΓΑΡΟΥΦΑΛΛΟ ΜΟΥ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Ελένη Βιτάλη
Κυκλοφορία:Αυγ 2000
Ετικέτα:Lyra CD 4967/8 (2 CD)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Χωρίς δεκάρα

(Γιάν. Μέτσικας/Βαρ. Τσιμπούλη)

1-02. Άιντε και φύγαμε

(Βαγγ. Ξύδης)

1-03. Πιο φτωχός από σένανε

(Λίν. Κόκοτος/Μιχ. Μπουρμπούλης)

1-04. Πόσο σ' αγαπώ Λευτέρη (Εμινέ)

συμμ. Σταύρ. Πασπαράκης (Σταύρ. Πασπαράκης/Δ. Ιατρόπουλος)

1-05. Άγιε μου Δημήτρη

(Αμ. Αμαραντίδης/Άκ. Δασκαλόπουλος)

1-06. Σαράντος

(Β. Δημητρίου/Γιάν. Κακουλίδης)

1-07. Άσ' το αγόρι μου

(Στ. Φωτιάδης/Δ. Ιατρόπουλος)

1-08. Ζωντανή θα πάω στον Άδη

(Αντ. Βαρδής/Διον. Τζεφρώνης)

1-09. Αχ συννεφάκι

συμμ. Κ. Καμμένος (Γ. Κοτσώνης/Γιάν. Ρίτσος)

1-10. Το τσαντιράκι

(Νίκυ Γιάκοβλεφ/Διον. Τζεφρώνης)

1-11. Ο καμηλιέρης

(Γ. Κόρος/Λάκ. Τσώλης)

1-12. Στρίβε λόγια

(Τέτος Δημητριάδης, διασκ. Χρ. Νικολόπουλος/Δ. Ιατρόπουλος)

1-13. Άγουρη αγάπη

(Αργ. Κουνάδης/Βαγγ. Γκούφας)

1-14. Το μαρούλι

(Αργ. Κουνάδης/Βαγγ. Γκούφας)

1-15. Ψηλό κλωνί βασιλικό

(Αργ. Κουνάδης/Βαγγ. Γκούφας)

1-16. Ο αμάραντος

(παραδοσιακό διασκ. Βαγγ. Ξύδης)

1-17. Θαλασσάκι μου

(παραδοσιακό)

1-18. Αλήθεια αγάπη μου

(παραδοσιακό διασκ. Βαγγ. Ξύδης)

Δίσκος 2

2-01. Άι γαρούφαλλό μου (Εις μνημόσυνον)

(Αργ. Κουνάδης/Βαγγ. Γκούφας)

2-02. Μικρή Ελλάδα

συμμ. Διον. Σαββόπουλος (Διον. Σαββόπουλος)

2-03. Πού το πάνε το παιδί

(Μάν. Χατζιδάκις/Ν. Γκάτσος)

2-04. Το κυκλάμινο

(Μίκ. Θεοδωράκης/Γιάν. Ρίτσος)

2-05. Αυγή

(Μίκ. Θεοδωράκης/Γιάν. Ρίτσος)

2-06. Η λατέρνα

(Αργ. Κουνάδης/Βαγγ. Γκούφας)

2-07. Καράβι καραβάκι

(Αργ. Κουνάδης/Βαγγ. Γκούφας)

2-08. Αριέτα

(παραδοσιακό Κεφαλονιάς)

2-09. Τραγούδι που δεν άκουσα

(Μίμ. Πλέσσας/Γ. Καλαμαριώτης)

2-10. Αλεξανδριανή φελάχα

(Γιάν. Παπαϊωάννου)

2-11. Καπετανάκης

(παραδοσιακό)

2-12. Γιάλα γιάλα (Η καρδιά Θεό δεν έχει)

(Γ. Μητσάκης)

2-13. Γαρούφαλλο στ' αφτί

(Μάν. Χατζιδάκις/Αλέκ. Σακελλάριος & Γ. Γιαννακόπουλος)

2-14. Ζεϊμπέκικος αμανές

(Νότ. Μαυρουδής/Γιάν. Κακουλίδης)

2-15. 'Ισως

(Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

2-16. Πάρε τα χνάρια μου

(Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

2-17. Όμορφό μου καλοκαίρι

(Βαγγ. Σίμος)

2-18. τα τραγούδια μου

συμμ. Γ. Γραμματικού (Γ. Γραμματικού)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου