Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

ΔΡΟΜΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Ελευθερία Αρβανιτάκη
Κυκλοφορία:Νοε 2005
Ετικέτα:Mercury 9876082 (2 CD)
Διάκριση:Gold 20
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Στις άκρες απ' τα μάτια σου

(Γ. Ζήκας)

1-02. Ένα όχι

(Ν. Ξυδάκης/Θοδ. Γκόνης)

1-03. Τι λείπει

(Ν. Πορτοκάλογλου)

1-04. Στην αρχή του τραγουδιού

(Ν. Ξυδάκης/Ν. Ξυδάκης & Κ. Γουδής)

1-05. Αναστασία

(Δ. Παπαδημητρίου/Λίνα Νικολακοπούλου)

1-06. Ερωτικό

(Ν. Ξυδάκης/Ναπ. Λαπαθιώτης)

1-07. Σε θέλω

συμμ. Βαγγ. Γερμανός & Διον. Σαββόπουλος (Βαγγ. Γερμανός)

1-08. Με την πλάτη

(Ευαν. Ρεμπούτσικα/Βαγγ. Γερμανός)

1-09. Μείνε κοντά μου

(Ν. Μαμαγκάκης/Γ. Ιωάννου)

1-10. Μη φεύγεις (Τραγούδι στο ραδιόφωνο)

(Ν. Κυπουργός/Λίνα Νικολακοπούλου)

1-11. Αχ να 'μουνα

συμμ. Θοδ. Κοτονιάς (Θοδ. Κοτονιάς)

1-12. Νείλος

(Ν. Ξυδάκης/Εμμ. Ζάχος)

1-13. Ικαρία

(Γιάν. Εμμανουηλίδης)

1-14. Τρελέ τσιγγάνε

(Β. Τσιτσάνης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

1-15. Τσιγάρο εγώ στο στόμα μου δεν έβαλα ούτε ένα

(Ν. Ξυδάκης/Θοδ. Γκόνης)

1-16. Στα ρόδα της αυλής μου

(Π. Ταμπούρης/Θοδ. Γκόνης)

1-17. Να 'χε η νύχτα άκρη

(Δ. Παπαδημητρίου/Λίνα Νικολακοπούλου)

1-18. Ανάθεμά σε

(Παντ. Θαλασσινός)

1-19. Άδεια μου αγκαλιά

(N. Cave/Διον. Σαββόπουλος)

1-20. Η σκλάβα

(Γ. Μουζάκης/Γ. Γιαννακόπουλος)

Δίσκος 2

2-01. Κι όλα αρχίζουν αλλιώς

(Δ. Παπαδημητρίου/Ν. Ζούδιαρης)

2-02. Θέλω να σε δω

(Δ. Παπαδημητρίου/Λίνα Νικολακοπούλου)

2-03. Τέλος (Όλα αρχίζουν εδώ)

(Ν. Πορτοκάλογλου)

2-04. Φοβάμαι (Δεν είναι ο κόσμος σου αυτός)

συμμ. Ρόδες (Νικ. Κλιντ)

2-05. Sodade

(A. Cabral & L. Morais/A. Cabral & Μιχ. Γκανάς)

2-06. Τα λιανοτράγουδα

συμμ. Δ. Γαλάνη (Μάν. Χατζιδάκις/παραδοσιακό)

2-07. Ζωγράφισε

(Αντ. Μίτζελος/Λίνα Νικολακοπούλου)

2-08. Σε εσπερινό του Νότου

(Ν. Μπαλταζάνης/Ν. Μωραΐτης)

2-09. Ακρωτήριον Ταίναρον

(Ν. Ξυδάκης/Θοδ. Γκόνης)

2-10. Έχω ξεχάσει τ' όνομά μου

συμμ. Φ. Πλιάτσικας (Φ. Πλιάτσικας/Όλ. Βλαχοπούλου & Φ. Πλιάτσικας)

2-11. Το μηδέν

(Θάν. Μικρούτσικος/Λάκ. Λαζόπουλος)

2-12. Πυρκαγιά με πυρκαγιά

συμμ. Β. Παϊτέρης (Β. Παϊτέρης/Λίνα Νικολακοπούλου)

2-13. Το κόκκινο φουστάνι

(Σταύρ. Κουγιουμτζής/Κ. Κινδύνης)

2-14. Αυτό το βράδυ

(Γ. Ζήκας)

2-15. Όχι μαζί

(Ν. Μαμαγκάκης/Γ. Ιωάννου)

2-16. Αγαπούλα κρυφή

συμμ. Χάνομαι γιατί ρεμβάζω (Αργ. Αμίτσης)

2-17. Κρυφτό

(Γιάν. Εμμανουηλίδης)

2-18. Χάρτινο το φεγγαράκι κι αποσπάσματα

(Μάν. Χατζιδάκις/Ν. Γκάτσος)

2-19. Κρύβομαι στο αντίο

(Eva Amaral/J. Aguirre & Λήδα Ρουμάνη)

2-20. Κάπου υπάρχει η αγάπη μου

(Μάν. Χατζιδάκις)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου