Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2019

Κάπου υπάρχει η αγάπη μου

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία:Νάνα Μούσχουρη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1959

Στίχοι

Τώρα που είναι άνοιξη
και τα λουλούδια ανθίζουν,
οι νύχτες με ζαλίζουνε
τ' αγόρια όταν σφυρίζουν.

Κι όσους τα βράδια συναντώ
μου λένε "καλησπέρα"
μα εγώ δεν έχω τι να πω
σφυρίζω στον αγέρα.

Κάπου υπάρχει η αγάπη μου
μα δεν ξέρω ποια 'ναι.
Κάπου υπάρχει η αγάπη μου
μα δεν ξέρω πού.

Θα την γυρέψω στα χαρτιά,
θα την γυρέψω στ' άστρα
μα σαν τη βρω σ' τ' ορκίζομαι
πως θα ντυθώ, πως θα ντυθώ μες στ' άσπρα.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Το τραγούδι πήρε το πρώτο βραβείο στο Φεστιβαλ Θεσσαλονίκης το 1959. Την επόμενη χρονιά ακούστηκε, πάλι από την Νανά Μούσχουρη, στην ταινία του Ντίνου Δημόπουλου «Ραντεβού στην Κέρκυρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου