Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

ΕΜΠΡΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΡΕΜΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία:1976
Ετικέτα:Panivar PA 5254 (LP)
Εγγραφές

01. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα

συμμ. Ρία Κούρτη (Στ. Ζαφειρίου/Πάν. Γαβαλάς)

02. Πόση υπομονή να κάνω

συμμ. Ρία Κούρτη (Γιάν. Γαβαλάς)

03. Μη σκαλίζεις την καρδιά μου

συμμ. Ρία Κούρτη (Β. Βασιλειάδης/Γιάν. Γαβαλάς)

04. Πώς να την ξεχάσω

συμμ. Ρία Κούρτη (Γ. Σαμολαδάς)

05. Η μοίρα μας χωρίζει

συμμ. Ρία Κούρτη (Γ. Κυριαζής/Γιάν. Γαβαλάς)

06. Τότε που ζούσαμε μαζί

συμμ. Ρία Κούρτη (Γ. Κυριαζής/Γιάν. Γαβαλάς)

07. Φτάνει η αγάπη σου φτάνει

συμμ. Ρία Κούρτη (Β. Βασιλειάδης/Ελευθ. Κουρμάζου)

08. Πρέπει να μείνω

συμμ. Ρία Κούρτη (Β. Βασιλειάδης/Γιάν. Γαβαλάς)

09. Για σένα τα πάντα στερήθηκα

συμμ. Ρία Κούρτη (Β. Βασιλειάδης/Γιάν. Γαβαλάς)

10. Φέρτε μου ακόμα ένα κρασί

συμμ. Ρία Κούρτη (Στ. Ζαφειρίου/Γιάν. Γαβαλάς)

11. Μη μου μιλάτε

συμμ. Ρία Κούρτη (Β. Βασιλειάδης/Γιάν. Γαβαλάς)

12. Εσυνήθισα κοντά σου

συμμ. Ρία Κούρτη (Στ. Ζαφειρίου)

13. Δώσ' μου μια καρδιά μεγάλη

(Γιάν. Γαβαλάς)

14. Γλέντα καρδιά μου

συμμ. Ρία Κούρτη (Στ. Ζαφειρίου)

15. Γλυκιά μου αγάπη

συμμ. Ρία Κούρτη (Β. Βασιλειάδης/Γιάν. Γαβαλάς)

16. Δε με θυμάσαι πια

συμμ. Ρία Κούρτη (Β. Βασιλειάδης/Γιάν. Γαβαλάς)

17. Αναπολώντας τα παλιά

(Β. Βασιλειάδης/Γιάν. Γαβαλάς)

18. Η μοίρα τα έβαλε μαζί μου

συμμ. Ρία Κούρτη (Γιάν. Γαβαλάς/Γιάν. Κυριαζής)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Στο 05 και στο 06 ο δίσκος λέει συνθέτη τον Γιάννη Κυριαζή. Θεώρησα πιο αξιόπιστη την «Ελληνική δισκογραφία» του Δραγουμάνου που λέει τον Γιώργο Κυριαζή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου