Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

ΚΟΚΚΙΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Βασίλης Θεσσαλός
Κυκλοφορία:1978
Ετικέτα:Panivar PA 5273 (LP)
Εγγραφές

01. Κόκκινα τριαντάφυλλα

(Β. Καραπατάκης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

02. Ζηλεύω γιατί σ' αγαπώ

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Γαβαλάς)

03. Κάποιος μου είπε απόψε

συμμ. Έλ. Γιαννακάκη (Μπ. Μπακάλης/Κ. Βίρβος)

04. Η δική σου η αγάπη μ' έκανε τρελό

(Μπ. Μπακάλης)

05. Είν' η ζωή μου άδεια

(Γιάν. Καραμπεσίνης)

06. Όλα σού τα 'δωσα

(Ν. Καρανικόλας/Ευ. Ζολωτάκης)

07. Μεγάλη θλίψη

(Μπ. Μπαλτόπουλος)

08. Γύρισε κοντά μου

(Βαγγ. Περπινιάδης)

09. Δε με πονάς

(Αν. Κουλούρης/Πάν. Γαβαλάς)

10. Φύγε κι άσε με

(Πάν. Γαβαλάς/Κ. Βίρβος)

11. Ανεβαίνω σκαλοπάτια

(Απ. Καλδάρας)

12. Πόσο μου 'χεις λείψει

(Ν. Μεϊμάρης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

02. Ζηλεύω ζηλεύω
03. Ο σκληρός χωρισμός
06. Είμαι στ' αλήθεια δυστυχής

Συντελεστές κατά τον δίσκο

02. στχ Πάν. Γαβαλάς
03. σνθ/στχ δεν αναφέρονται
06. σνθ/στχ Μπ. Μπακάλης
08. στχ Σπ. Περιστέρης
09. σνθ/στχ Πάν. Γαβαλάς - Στ. Κορσαβίδης - Αν. Κουλούρης
10. σνθ/στχ Πάν. Γαβαλάς - Αν. Κουλούρης - Β. Καρατζής
12. σνθ/στχ δεν αναφέρονται
▸ Οι διορθώσεις ανακτήθηκαν την 30/10/2023 12:46, από τους καταλόγους 45στρ του Μανιάτη, σε συνδυασμό με την «Ελληνική Δισκογραφία» του Δραγουμάνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου