Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

CONCERTO FOR BOUZOUKEE II

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Σολίστ:Ανέστος Αθανασίου
Κυκλοφορία:Ιουλ 1961
Ετικέτα:Alector ALP 5003 Αμερικής (LP)
Εγγραφές

01. Μαρίτσα

Καίτη Γιούλη (Στ. Χρυσίνης/Κ. Ζήτης)

02. Μου στέλνεις γιε μου γράμματα

Καίτη Πετράκη (Στ. Καζαντζίδης)

03. Το κίτρινο μπλουζάκι σου

Καίτη Γιούλη & Αν. Αθανασίου (Στ. Χρυσίνης/Κ. Ζήτης)

04. Ο ξενιτεμένος πατέρας

Στ. Σουγιουλτζής & Καίτη Γιούλη (Μπ. Μπακάλης)

05. Συρτά

Άν. Χρυσάφη & Αν. Αθανασίου

1. Μάτια σαν και τα δικά σου

(παραδοσιακό)

2. Καλέ Συ Παναγιά μου

(Γ. Κονιτόπουλος)

06. Ντόκτορ δεν μπορώ

Καίτη Γιούλη (Β. Τσιτσάνης)

07. Τα μάτια σου τα όμορφα

Άν. Χρυσάφη (Τόλ. Εσδράς/Χρ. Κολοκοτρώνης)

08. Γιατί πατέρα

Καίτη Πετράκη & Στ. Σουγιουλτζής (Απ. Καλδάρας/Κ. Βίρβος)

09. Οι γλάροι

Καίτη Γιούλη (Ν. Μεϊμάρης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

10. Κορμί χαμένο

Στ. Σουγιουλτζής (Απ. Καλδάρας/Κ. Βίρβος)

11. Ογλάν ογλάν

Καίτη Γιούλη (παραδοσιακό)

12. Bouzoukee fantasy σε Σι ματζόρε [ορχ]

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Τον Ιούλιο του 1997 επανεκδόθηκε σε CD, μαζί με τον πρώτο δίσκο της σειράς, χωρίς όμως τα 05 και 06.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

05.2. Σγουρέ βασιλικέ μου
06. Ένα μήνα σ' έχασα / Ντόκτορ ντόκτορ
10. Είμαι ένα κορμί χαμένο

Συντελεστές κατά τον δίσκο

05.2. σνθ/στχ παραδοσιακό
▸ Η διόρθωση ανακτήθηκε την 6/4/2024 16:49, από την «Ελληνική Δισκογραφία» του Δραγουμάνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου