Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

CONCERTO FOR BOUZOUKEE

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Άννα Χρυσάφη
Σολίστ:Ανέστος Αθανασίου
Κυκλοφορία:1959
Ετικέτα:Alector ALP 5001 Αμερικής (LP)
πληροφορίες επανέκδοσης 

CONCERTO FOR BOUZOUKI

Ερμηνεία:Άννα Χρυσάφη, Διάφοροι
Επανέκδοση:Ιουλ 1997
Ετικέτα:Άνοδος ΠΜΕ Α-256 (CD)
Εγγραφές

01. Μαντουβάλα

Άν. Χρυσάφη (Θόδ. Δερβενιώτης/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

02. Αν μ' αγαπούσες

Άν. Χρυσάφη & Αν. Αθανασίου (Γ. Μητσάκης)

03. Αιγιώτισσα

Άν. Χρυσάφη (παραδοσιακό)

04. Δυο στεφάνια και δυο βέρες

Άν. Χρυσάφη & Αν. Αθανασίου (Τόλ. Εσδράς)

05. Αχ αγόρι μου γλυκό

Άν. Χρυσάφη (Τόλ. Εσδράς/Άν. Χρυσάφη)

06. Όταν περνάς

Άν. Χρυσάφη (Παν. Τούντας)

07. Σ' αγαπώ τσιγγάνα μου

Άν. Χρυσάφη (Γιάν. Βασιλείου/Φλ. Αποστολοπούλου)

08. Απότομα

Άν. Χρυσάφη (Μαν. Χιώτης)

09. Τώρα που φεύγω απ' τη ζωή

Άν. Χρυσάφη & Αν. Αθανασίου (Στ. Καζαντζίδης/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

10. Λεμονάκι μυρωδάτο

Αν. Αθανασίου & Άν. Χρυσάφη (παραδοσιακό)

11. Βερύκοκο

Άν. Χρυσάφη (Τάκ. Μωράκης/Γ. Γιαννακόπουλος)

12. Concerto for bouzouki [ορχ]

13. Οι γλάροι

Καίτη Γιούλη & Αν. Αθανασίου (Ν. Μεϊμάρης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

14. Το κίτρινο μπλουζάκι σου

Καίτη Γιούλη (Στ. Χρυσίνης/Κ. Ζήτης)

15. Γιατί πατέρα

Καίτη Πετράκη & Στ. Σουγιουλτζής (Απ. Καλδάρας/Κ. Βίρβος)

16. Τα μάτια σου τα όμορφα

Άν. Χρυσάφη (Τόλ. Εσδράς/Χρ. Κολοκοτρώνης)

17. Το χαμένο κορμί

Στ. Σουγιουλτζής (Απ. Καλδάρας/Κ. Βίρβος)

18. Ογλάν ογλάν

Καίτη Γιούλη (παραδοσιακό)

19. Μου στέλνεις γιε μου γράμματα

Καίτη Πετράκη (Στ. Καζαντζίδης)

20. Το ρομάντζο μας

Άν. Χρυσάφη & Αν. Αθανασίου (Γ. Μητσάκης)

21. Bouzouki fantasy [ορχ]

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Τα πρώτα 12 είναι από την πρώτη κυκλοφορία. Στην επανέκδοση αφαιρέθηκαν τα 03 και 06 και προστέθηκαν σε διάφορες θέσεις τα 13-21, που προέρχονται από τον δεύτερο δίσκο της σειράς, του 1961.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

02. Αν μ' αγαπούσες όσο σ' αγαπώ
06. Όταν περνάς γιατί τα μάτια χαμηλώνεις
09. Το τελευταίο βράδυ μου / Δυο πόρτες έχει η ζωή
11. Ρίκο ρίκοκο / Τ' αγόρι μου
17. Είμαι ένα κορμί χαμένο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου