Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Ήμουν άγγελος του Τσάρλι

Σύνθεση:Renato Favilli
Στίχοι:Δημήτρης Ιατρόπουλος
Ερμηνεία:Δανάη Φαβίλλι
Δίσκος:ΘΕΛΩ ΤΑ ΩΠΑ ΜΟΥ
Κυκλοφορία:2006

Στίχοι

Στον ύπνο μου το είδα,
κρατούσα πιστόλι
και δίπλα μου περνούσανε
κλέφτες πολλοί.
Και μες στην καταιγίδα
και μέσα στο χιόνι
εγώ πυροβολούσα
και έκανα σκι.

Κι ήμουν άγγελος του Τσάρλι,
του Τσάρλι, του Τσάρλι,
στις μπότες μου φορούσα
σπιρούνια χρυσά.
Κι ήμουν άγγελος του Τσάρλι,
του Τσάρλι, του Τσάρλι,
τους κλέφτες κυνηγούσα
μες στα βουνά.

Στον ύπνο μου το είδα,
πως έπινα τσάι
και μου τηλεφωνούσε
το αφεντικό.
Και μου είπ' αν τους συλλάβω
πως θα μ' αγαπάει
και πως θα πάω ταξίδι
στον Ειρηνικό.

Πληροφορίες

Τραγούδι τίτλων της τηλεοπτικής σειράς «Στο παρά 5» που παιζόταν στο MEGA το 2005-2007.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου