Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017

ΘΕΛΩ ΤΑ ΩΠΑ ΜΟΥ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:Δεκ 2006
Ετικέτα:Virus 91021 (CD Single)
Είδος:Τηλεοπτικό
Εγγραφές

01. Θέλω τα ώπα μου (basic version)

Οι πρωταγωνιστές (Γιάν. Σπανός/Αλέκ. Σακελλάριος)

02. Θέλω τα ώπα μου (club version)

Οι πρωταγωνιστές (Γιάν. Σπανός/Αλέκ. Σακελλάριος)

03. Ήμουν άγγελος του Τσάρλι

Δανάη Φαβίλλι (Ren. Favilli/Δ. Ιατρόπουλος)

04. My uncle's name was Charlie (english version)

Δανάη Φαβίλλι (Ren. Favilli/Αλ. Παπαδημητρίου)

05. Ήμουν άγγελος του Τσάρλι (alternative mix)

Δανάη Φαβίλλι (Ren. Favilli/Δ. Ιατρόπουλος)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Τραγούδια από την τηλεοπτική σειρά «Στο παρά 5», που παιζόταν στο MEGA τις περιόδους 2005-2006 και 2006-2007. Το «Θέλω τα ώπα μου» ερμηνεύουν οι πρωταγωνιστές: Σμαράγδα Καρύδη, Ελισσάβετ Κωνσταντινίδου, Γιώργος Καπουτζίδης, Αργύρης Αγγέλου και Αγγελική Λάμπρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου