Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Θέλω τα ώπα μου

Σύνθεση:Γιάννης Σπανός
Στίχοι:Αλέκος Σακελλάριος
Ερμηνεία:Άννα Φόνσου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1966

Στίχοι

Θέλω τα ώπα μου
θέλω τις τρέλες μου
θέλω τις τσάρκες μου
με γιώτα χι.
Θέλω τις μάσες μου
θέλω τις φούμες μου
θέλω τις ξάπλες μου
στην εξοχή.

Θέλω τ' αλλιώτικα
θέλω τ' απίθανα
και τα παράξενα
που 'χει η ζωή.
Θέλω τα γλέντια μου
και τα ξενύχτια μου
θέλω τα όργανα
ως το πρωί.

Θέλω τ' αστεία μου
τα καλαμπούρια μου
την σαχλαμάρα μου
να τηνε πω.
Θέλω τα χάδια μου
και την σφαλιάρα μου
από τον άνθρωπο
που αγαπώ.

Θέλω τα πείσματα
θέλω τις ζήλιες μου
και τις κορδέλες μου
τις πονηρές.
Θέλω τα όμορφα
θέλω τα ήσυχα
θέλω τις τρέλες μου
τις ζωηρές.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από την ταινία του Αλέκου Σακελλάριου «Όλοι οι άνδρες είναι ίδιοι» (1966).

Οι στίχοι είναι από την ερμηνεία της Άννας Φόνσου. Η Δούκισσα στην πρώτη στροφή λέει "θέλω τις φούμες μου / θέλω τις μάσες μου" και στην τελευταία στροφή λέει "θέλω τη ζήλια μου". Επιπλέον, στο τέλος επαναλαμβάνει την πρώτη στροφή.

Η επανεκτέλεση του 1966 συμπεριλαμβάνεται και στον δίσκο του 1969 «ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ», που μοιράζονται η Δούκισσα με τον Βοσκόπουλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου