Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Ο ντόκτορ

Σύνθεση:παραδοσιακό
Στίχοι:παραδοσιακό
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1976

Στίχοι

Αχ δε μου λέτε
πού 'ν' αυτός ο ντόκτορ
που γιατρεύει τις πληγές,
αμάν ντόκτορ
που γιατρεύει τις πληγές.
Για να γιάνει και τις εδικές μου
που σαν τις μετρήσεις κλαις
αμάν ντόκτορ.
Για να γιάνει και τις εδικές μου
που σαν τις μετρήσεις κλαις.

Αμάν οι πληγές μου
μένα είναι μεγάλες
και δεν έχουν γιατρειά,
αμάν ντόκτορ
και δεν έχουν γιατρειά.
Η αγάπη μου με απαρνήθει
και δε με θυμάται πια
αμάν ντόκτορ.
Η αγάπη μου με απαρνήθει
και δε με θυμάται πια.

Αμάν αμάν ντόκτορ,
πες μου τι κάνω
δεν αισθάνομαι καλά,
αμάν ντόκτορ
δεν αισθάνομαι καλά.
Πάρε γρόσια, πάρε όσα θέλεις
να μου γειάνεις την καρδιά
αμάν ντόκτορ.
Πάρε γρόσια, πάρε όσα θέλεις
να μου γειάνεις την καρδιά.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Συμπεριλαμβάνεται επίσης στον 2ο προσωπικό δίσκο της Αλεξίου, που κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά.

Παραδοσιακό που υπάρχει σε διάφορες ηχογραφήσεις, με μικρές ή μεγάλες διαφορές στο στίχο. Μερικές γνωστές:

1920. Αμαλία Βάκα: Ο γιατρός
1923. Μαρίκα Παπαγκίκα: Αχ γιατρέ μου
1928. Γιώργος Θεολογίτης: Ο γιατρός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου