Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Αχ γιατρέ μου

Σύνθεση:παραδοσιακό
Στίχοι:παραδοσιακό
Ερμηνεία:Μαρίκα Παπαγκίκα
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1923

Στίχοι

Αχ γιατρέ μου
γιάτρεψε κι εμένα
δώσ' μου κι άλλα γιατρικά,
αχ γιατρέ μου
δώσ' μου κι άλλα γιατρικά.
Για να γειάνω την πληγή μου
πού έχω μέσα στην καρδιά.
Για να γειάνω την πληγή μου
που έχω μέσα στην καρδιά.
Αχ γιατρέ μου.

Αχ γιατρέ μου
πες μου τι να κάμω
δεν αισθάνομαι καλά,
αχ γιατρέ μου
δεν αισθάνομαι καλά.
Η αγάπη μου μ' αρνήθει,
κι έφυγε στα μακριά.
Η αγάπη μου μ' αρνήθει,
κι έφυγε στα μακριά.
Αχ γιατρέ μου.

Αχ γιατρέ μου
πες μου τι να κάμω
δεν αισθάνομαι καλά,
αχ γιατρέ μου
δεν αισθάνομαι καλά.
Μήπως κλίμα πρέπει για ν' αλλάξω
για να εύρω γιατρειά;
Μήπως κλίμα πρέπει για ν' αλλάξω
για να εύρω γιατρειά;
Αχ γιατρέ μου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η πρώτη εκτέλεση έχει μόνο τις δύο στροφές. Η τρίτη προστέθηκε στην επανεκτέλεση. Μερικοί ωστόσο αναφέρουν και μια τέταρτη:

Τα γιατρικά, που μου 'δωσες γιατρέ μου
δε με ωφελέσανε,
αμάν ντόκτορ
δε με ωφελέσανε.
τις πληγές, που έχω στην καρδιά μου
τις χειροτερέψανε,
αμάν ντόκτορ.

Δεν την έχω ακούσει ούτε στην Παπαγκίκα, ούτε σε κάποια από τις πιο γνωστές παραλλαγές:

1920. Αμαλία Βάκα: Ο γιατρός
1928. Γιώργος Θεολογίτης: Ο γιατρός
1976. Χάρις Αλεξίου: Ο ντόκτορ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου