Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Έφη Θώδη
Κυκλοφορία:Απρ 2003
Ετικέτα:General Music GM 5350 (CD)
Εγγραφές

01. Πρέπει να συναντηθούμε

(Κ. Πίτσος/Μ. Παναγοπούλου)

02. Φεύγεις εσύ

(Έφη Θώδη)

03. 1. Το δάκρυ στάλα στάλα

(Βαγγ. Σούκας)

2. Γιατί γλυκιά μου κλαις

(Απ. Καλδάρας)

3. Μέσα σε μια νύχτα

(Γ. Μανισαλής/Κ. Βίρβος)

4. Τα λιμάνια

(Β. Τσιτσάνης)

5. Μάθε πρώτα ποια είμαι εγώ

(Σταύρ. Κάξος/Ιω. Κουμουνδούρος)

04. Ρωτάς να μάθεις

(Κ. Πίτσος)

05. 1. Θαλασσάκι μου

(Νικ. Τάλιας/Πόπη Παπανικήτα)

2. Η γαλιάντρα

(Μπ. Μπακάλης)

3. Άντρα παραπονιάρη μου

(Κ. Πίτσος)

4. Το πρώτο σου φιλί

(Β. Κλουβάτος/Γιάν. Πάριος)

06. 1. Φαρμάκι λίγο λίγο

(Βαγγ. Σούκας/Σαρ. Τσιλιβερδής)

2. Σήκω κάτσε

(Χρ. Νικολόπουλος/Ευ. Ατραΐδης)

3. Ο γκρινιάρης μου

(Ν. Δαλέζιος)

4. Ανέβα στο τραπέζι μου

(Μπ. Μπακάλης/Κ. Βίρβος)

07. Θα το μάθω πού πας

(Κ. Πίτσος)

08. 1. Φτάνει καρδούλα μου

(Κ. Πίτσος/Σ. Τσενές)

2. Το χαρέμι

(Κ. Σούκας/Λάκ. Τσώλης)

3. Πάρ' το δαχτυλίδι μου

(Λεον. Μπουρνέλης)

4. Το σφηνάκι

(Κ. Πίτσος)

5. Το μελανούρι μου

(Τάκ. Μουσαφίρης)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου