Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

Μαζί με σένα

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Βασίλης Καρδής
Ερμηνεία:Νάνα Μούσχουρη
Δίσκος:ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ
Κυκλοφορία:1958

Στίχοι

Μαζί με σένα
είν' η ζωή μου ένας κήπος με πουλιά.
Δεν θέλω άλλη αλλαγή
είσαι το παν πάνω στη γη
θα σε φωνάζω απ' το βράδυ ως το πρωί.

Μαζί με σένα
θα ταξιδέψω ως την άκρη τ' ουρανού.
Είσ' ένα δέντρο με κλαδιά
κι εγώ είμαι μόνο μια φωτιά
θέλω να σβήσω στη δικιά σου αγκαλιά.

Είν' η αγάπη μου, σαν ανοιξιάτικη βροχή
και ζω με τη δική σου μόνο τη ψυχή.
Κι αν κάποτε σου φύγω, ένα βράδυ σκοτεινό,
πάρ' το κι αυτό σαν ένα χάδι τρυφερό.

Μαζί με σένα
θα ταξιδέψω ως την άκρη τ' ουρανού.
Είσ' ένα δέντρο με κλαδιά
κι εγώ είμαι μόνο μια φωτιά
θέλω να σβήσω στη δικιά σου αγκαλιά.

Μαζί με σένα.

Πληροφορίες

Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε και σε δίσκο 78στρ και σε δίσκο 45στρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου