Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

Θαλασσοπούλια μου

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Νίκος Γκάτσος
Ερμηνεία:Αλίκη Βουγιουκλάκη - Χορωδία
Δίσκος:ALIKI MY LOVE
Κυκλοφορία:1963

Στίχοι

Κάτω στην άσπρη, που κοιμάσαι, ακρογιαλιά
θα 'ρθω με τ' ουρανού τ' αστέρια
να σου κεντήσω με κοχύλια τα μαλλιά,
με βότσαλα τα χέρια.

Θαλασσοπούλια μου, θαλασσοπούλια μου
κοιμάται η πούλια μου, κοιμάται η πούλια μου.

Απ' της καρδιάς την ανθισμένη τη φωλιά
θα στείλω κι άλλα περιστέρια
να νανουρίσουν τ' όνειρό σου με φιλιά
του Μάη γαρυφαλλιά.

Θαλασσοπούλια μου, θαλασσοπούλια μου
κοιμάται η πούλια μου, κοιμάται η πούλια μου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από την ταινία «Aliki my love» των Rudolph Mate - George St. George, που έκανε πρεμιέρα αρχικά στο Λονδίνο (1963) και κατόπιν στην Ελλάδα (1964).

Στις επανεκτελέσεις λένε συνεχόμενα τα δύο κουπλέ και μετά το ρεφρέν του τέλους επαναλαμβάνουν πρώτα το δεύτερο και μετά το πρώτο κουπλέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου