Σάββατο 18 Αυγούστου 2018

Δακρυσμένα μάτια

Σύνθεση:Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι:Γιάννης Θεοδωράκης
Ερμηνεία:Μίκης Θεοδωράκης
Δίσκος:ΛΙΠΟΤΑΚΤΕΣ
Κυκλοφορία:1960

Στίχοι

Δακρυσμένα μάτια,
νυσταγμένοι κήποι,
όνειρα κομμάτια.
Ας ήτανε να ζω
στους μεγάλους δρόμους,
κάτω απ' τις αφίσες,
στα χιλιάδες χρώματα,
ας ήταν να βρεθώ.

Να 'ταν η καρδιά μου
λαμπερό αστέρι,
να 'ταν η ματιά μου
δίκοπο μαχαίρι,
αστραφτερό σπαθί
μες στο μεσημέρι.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η επανεκτέλεση του Χατζή είναι από ηχογράφηση του 1962 (Ιανουάριο). Τότε, εκτός από τα «Δακρυσμένα μάτια» είχε ηχογραφήσει τον «Μίμη τον τσιγγάνο», το «Χάθηκα» και το «Θα γίνεις δικιά μου». Τα δύο πρώτα από αυτά κυκλοφόρησαν σε μικρό δίσκο ένα μήνα μετά την ηχογράφηση, ενώ τα «Δακρυσμένα μάτια» και το «Θα γίνεις δικιά μου» όχι. Και το μεν «Δακρυσμένα μάτια» πρέπει να πρωτοκυκλοφόρησε με τη συλλογή που λέω στις επανεκτελέσεις, το δε «Θα γίνεις δικιά μου» μερικά χρόνια αργότερα, με τη συλλογή «ΣΠΑΝΙΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου