Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

ΣΠΑΝΙΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ

Σύνθεση:Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:1999
Ετικέτα:Ανεξάρτητη παραγωγή (CD)
Εγγραφές

01. The Honeymoon theme [ορχ]

02. Honest cop (Serpiko) [ορχ]

03. Les amants de teruel

04. Αγάπη μου

Μελ. Μερκούρη (στχ Γιάν. Θεοδωράκης)

05. Θα γίνεις δικιά μου

Κ. Χατζής (στχ Γιάν. Θεοδωράκης)

06. Δακρυσμένα μάτια

Κ. Χατζής (στχ Γιάν. Θεοδωράκης)

07. Βραδιάζει

Γρ. Μπιθικώτσης (στχ Δ. Χριστοδούλου)

08. Φέρτε μου τη θάλασσα

Γρ. Μπιθικώτσης (στχ Ν. Γκάτσος)

09. Στα περβόλια

Γρ. Μπιθικώτσης (στχ Μίκ. Θεοδωράκης)

10. Έχει η νύχτα θάνατο

Γρ. Μπιθικώτσης (στχ Δ. Χριστοδούλου)

11. Σαββατόβραδο

Στ. Καζαντζίδης (στχ Τάσ. Λειβαδίτης)

12. Σε ποιο βουνό

Πόλυ Πάνου (στχ Χρ. Κολοκοτρώνης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Διανεμήθηκε δωρεάν, μάλλον μέσω εφημερίδας.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλος δίσκου

ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΩΜΑΤΑ

Τίτλοι τραγουδιών

01. Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου
03. Θα γίνεις δικιά μου
04. Φαίδρα / Αστέρι μου φεγγάρι μου
05. Όμορφη πόλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου