Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

ΑΝΑΔΡΟΜΗ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Τέρης Χρυσός
Κυκλοφορία:Απρ 1983
Ετικέτα:Music-box SMB 13010/11 (2 LP)
Εγγραφές

Δίσκος 1: Αναδρομή

1-01. 1. Το κορίτσι π' αγαπώ

(Γ. Μουζάκης/Γιάν. Πολίτης)

2. Στάσου

(Γ. Μουζάκης/Γ. Οικονομίδης)

1-02. Άσε με να φύγω

(Γ. Μανίκας/Ν. Ελληναίος)

1-03. Σου σφυρίζω

(Γ. Μουζάκης/Γ. Οικονομίδης)

1-04. 1. Ένας ταχυδρόμος

(Νινή Ζαχά)

2. Σου αξίζει

(Γ. Μουζάκης/Αιμ. Σαββίδης)

1-05. Ερήνη

(Κ. Γιαννίδης/Μίμ. Τραϊφόρος)

1-06. 1. Χρόνια σε περίμενα

(Γ. Μουζάκης/Αλέκ. Σακελλάριος)

2. Χαρά μου

(Τάκ. Μωράκης/Γ. Οικονομίδης & Κ. Πρετεντέρης)

1-07. 1. Συννεφιασμένο δειλινό

(Λυκ. Μαρκέας/Θάν. Σοφός)

2. Μελαχρινή κυρά μου

(Γ. Μουζάκης/Ν. Παρισιάδης)

1-08. 1. Ένα καλοκαίρι

(Γ. Σπανός/Αλ. Αλεξόπουλος)

2. Θυμήσου τον Σεπτέμβρη

(Γιάν. Σπανός/Γ. Παπαστεφάνου)

1-09. 1. Εγώ και το γαϊδουράκι μου

(Γ. Μουζάκης/Γ. Οικονομίδης)

2. Το γελεκάκι που φοράς

(Σπ. Ολλανδέζος/Γιάν. Θεοδωρίδης)

1-10. Έφυγες

(Λυκ. Μαρκέας/Θάν. Σοφός)

1-11. 1. Βίρα τις άγκυρες

(Γ. Μουζάκης/Αλέκ. Αγγελόπουλος)

2. Είσαι καράτια 24

(Γ. Μουζάκης/Τάσ. Καραδήμας)

1-12. Μάτια μου

(Γ. Μουζάκης)

Δίσκος 2: 20 Χρυσές επιτυχίες

2-01. Μύλος η καρδιά μου

(G. & M. Capuano/Νότ. Κύτταρης)

2-02. Η σκέψις μου

(G. Capuano/Λ. Κογκαλίδης)

2-03. Δυο ρόδα τ' Απριλιού

(Lor. Pilat/Αθ. Τσόγκας)

2-04. Στο νησί που ξέρω

(N. Sedaka/Αθ. Τσόγκας)

2-05. Έλα κοντά μου

(G. Meccia/Γ. Παπαστεφάνου)

2-06. Κορίνα

(C. Claroni/Γ. Παπαστεφάνου)

2-07. Ήταν μια οπτασία

(D. Farina/Αθ. Τσόγκας)

2-08. Ντάμπα ντάμπα ντα

(Ζακ Ιακωβίδης/Σέβη Τηλιακού)

2-09. Πώς μπόρεσες

(D. Giachini/Ρέτ. Ζαλόκωστα)

2-10. Κάθε μέρα που περνάει

(Άκ. Σκαμάγκας)

2-11. Τάκα τάκα

(Al Verlane/Αθ. Τσόγκας)

2-12. Πού

(G. Montagné & P. Kent/Ν. Ελληναίος)

2-13. Όνειρα

(Toto Cutugno/Σάσα Μανέτα)

2-14. Θα σ' αγαπώ για πάντα

(Abba/Σέβη Τηλιακού)

2-15. Σήμερα σ' αγαπώ

(Les Reed & Barry Mason/Αθ. Τσόγκας)

2-16. Τώρα πια

(αγνώστου/Νότ. Κύτταρης)

2-17. Μικρή Ντιλάιλα

(Les Reed/Λ. Κογκαλίδης)

2-18. Ο αρλεκίνος

(G. D. Kherlakian/Νότ. Κύτταρης)

2-19. Χθες ακόμα

(Ch. Aznavour/Αθ. Τσόγκας)

2-20. Το κουνούπι

(Rob. Crieger/Αθ. Τσόγκας)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου