Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019

Γλυκέ μου εσύ

Σύνθεση:Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι:Γιάννης Ρίτσος
Ερμηνεία:Νάνα Μούσχουρη
Δίσκος:ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ
Κυκλοφορία:1960

Στίχοι

Γιε μου ποια μοίρα σ' το 'γραφε, ωιμέ
και ποια μου το 'χε γράψει
τέτοιον καημό, τέτοια φωτιά, καημέ,
στα στήθια μου ν' ανάψει;

Γλυκέ μου εσύ δε χάθηκες, ωιμέ,
μέσα στις φλέβες μου είσαι.
Γιε μου, στις φλέβες ολουνών, καημέ
έμπα βαθιά και ζήσε.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η Μαίρη Λίντα λέει μόνο το δεύτερο κουπλέ, ενώ η Χορωδία Τρικάλων από το δεύτερο κουπλέ λέει μόνο "Γιε μου, στις φλέβες ολουνών / έμπα βαθιά και ζήσε".

Το τραγούδι ερμήνευσε επίσης η Μαρία Σουλτάτου, στη συναυλία του Σταύρου Ξαρχάκου στο «Ηρώδειο» το 2000, όπου, μεταξύ των δύο κουπλέ λέει άλλο ένα:

Γιε μου, γιε μου, δεν ξέρω αν πρέπει μου, ωιμέ,
να σκύβω, να σπαράζω,
για, για πρέπει όρθια να σταθώ, καημέ,
να σε χιλιοδοξάζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου