Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019

Ένα δειλινό

Σύνθεση:Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι:Μίκης Θεοδωράκης
Ερμηνεία:Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Δίσκος:ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ
Κυκλοφορία:1962

Στίχοι

Ένα δειλινό, ένα δειλινό,
ένα δειλινό σε δέσαν στο σταυρό.
Σου κάρφωσαν τα χέρια σου,
μου κάρφωσαν τα σπλάχνα,
σου δέσανε τα μάτια σου,
μου δέσαν την ψυχή μου.

Ένα δειλινό, ένα δειλινό,
ένα δειλινό με τσάκισαν στα δυο.
Μου κλέψανε την όραση,
μου πήραν την αφή μου,
μόν' μου 'μεινε η ακοή
να σ' αγροικώ, παιδί μου.

Ένα δειλινό, ένα δειλινό,
ένα δειλινό ωσάν τον σταυραετό
χύμηξε πά' στις θάλασσες,
χύμηξε πά' στους κάμπους,
κάνε ν' ανθίσουν τα βουνά
και να χαρούν οι ανθρώποι.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από το θεατρικό έργο «Το τραγούδι του νεκρού αδελφού» που ανέβηκε το 1962 στο θέατρο «Καλουτά», από το Ελληνικό Λαϊκό Θέατρο του Μάνου Κατράκη, σε σκηνοθεσία Πέλου Κατσέλη.

Η Ειρήνη Παππά δεν λέει το τρίτο κουπλέ.

Η χορωδία Τρικάλων στο δεύτερο κουπλέ λέει "μου κλέψαν την αφή μου / μόν' μ' άφησαν την ακοή"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου