Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

GREEK SONGS

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Four coins
Κυκλοφορία:Ιαν 1961
Ετικέτα:MGM SE3944 Αμερικής (LP)
Εγγραφές

01. Never on Sunday (Τα παιδιά του Πειραιά)

(Μάν. Χατζιδάκις)

02. The girl I want (Θα πάρω δυο)

(παραδοσιακό)

03. In my never never land (Κάπου υπάρχει η αγάπη μου)

(Μάν. Χατζιδάκις)

04. Rikoko (Ρίκοκο)

(Τάκ. Μωράκης/Γ. Γιαννακόπουλος)

05. True true love (Χαλάλι σου χαλάλι)

(Γιάν. Παπαϊωάννου)

06. There's only one from me (Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ)

(Γ. Μητσάκης)

07. Oh Mustafa (Αχ Μουσταφά)

(Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

08. Our song of love (Τραγούδησέ μου)

(αγνώστων)

09. Carnations in your hair (Γαρύφαλλο στ' αφτί)

(Μάν. Χατζιδακις/Αλέκ. Σακελλάριος)

10. Dance my darling (Καραμπιμπερίμ)

(Σπ. Περιστέρης/Μίν. Μάτσας)

11. Sam yo ti sa (Σαμιώτισσα)

(παραδοσιακό)

12. In Saloniki (Θεσσαλονικη μου)

(Μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Ο δίσκος δεν έχει την ελληνική απόδοση του τίτλου των τραγουδιών, ούτε αναφέρει τους συντελεστές (συνθέτη/στιχουργό). Επιπλέον, οι δεσμοί οδηγούν στις σελίδες με τους ελληνικούς στίχους. Οι Four coins αποδίδουν στα ελληνικά μόνο τα 01 και 11. Τα υπόλοιπα έχουν ταυτόχρονα μισούς ελληνικούς και μισούς αγγλικούς στίχους, ενώ το 04 είναι όλο με αγγλικούς στίχους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου