Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

ΜΕΓΑΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Ρένα Ντάλια
Κυκλοφορία:Δεκ 1997
Ετικέτα:Alfa-Mi Records AM 587 (CD)
Εγγραφές

01. Μη μου λες πως δεν πονάω

συμμ. Γιάν. Παπαϊωάννου (Κ. Σκαρβέλης)

02. Σβήσε το φως να κοιμηθούμε

(Γιάν. Παπαϊωάννου/Χαράλ. Βασιλειάδης)

03. Γκελμεντέν

συμμ. Γιάν. Παπαϊωάννου (παραδοσιακό/Στ. Καζαντζίδης)

04. Καραμπιμπερίμ

(Σπ. Περιστέρης/Μίν. Μάτσας)

05. Ράμπι ράμπι

(παπαδοσιακό)

06. Τα καβουράκια

(Β. Τσιτσάνης)

07. Συννεφιασμένη Κυριακή

συμμ. Αξ. Κεχαγιάς (Β. Τσιτσάνης/Β. Τσιτσάνης & Αλέκ. Γκούβερης)

08. Δε σε θέλω τώρα

(Γιάν. Τατασόπουλος)

09. Φούστα κλαρωτή

(Μάν. Χατζιδάκις/Αλέκ. Σακελλάριος)

10. Μην κρατάς κλειστή την πόρτα

(Γρ. Μπιθικώτσης/Κ. Βίρβος)

11. Παίξε αθάνατη πενιά

συμμ. Τζιμ Αποστόλου (Γιάν. Τατασόπουλος)

12. Ο μπουφετζής

συμμ. Γιάν. Παπαϊωάννου (Γ. Μπάτης/γιάν. Παπαϊωάννου)

13. Εγώ το πλουσιόπαιδο

(μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

14. Σήκω χόρεψε κουκλί μου

συμμ. Γιάν. Τατασόπουλος (Στ. Καζαντζίδης)

15. Χόρεψέ μου χόρεψέ μου

συμμ. Τζιμ Αποστόλου (Γ. Μητσάκης)

16. Τα παιδιά του Πειραιά

(Μάν. Χατζιδάκις)

17. Θέλω να πάψεις να γελάς

(Σταύρ. Τζουανάκος)

Πηγή: Linda - DJ Elias
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου