Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΓΛΕΝΤΙΟΥ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:2000
Ετικέτα:FM Records FM 1457 (3 CD)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Άναψε το τσιγάρο

Τρίο Κιτάρα (Γερ. Κλουβάτος/Χαράλ. Βασιλειάδης)

1-02. Αχ αγόρι μου γλυκό

Άν. Χρυσάφη (Τόλ. Εσδράς/Άν. Χρυσάφη)

1-03. Αυτή η νύχτα μένει

Άρης Σαν (Στ. Καζαντζίδης)

1-04. Δε με πονάς

Τρίο Μπελκάντο (Αν. Κουλούρης/Πάν. Γαβαλάς)

1-05. Είσαι μια κότα παρδαλή

Μ. Νίνου (Μ. Νίνου/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

1-06. Εσύ αγάπη μου αξίζεις

Μ. Λίντα (Μαν. Χιώτης)

1-07. Φεύγω γεια σου γεια σου

Τρίο Κιτάρα (Πάν. Γαβαλάς/Φώτ. Ζησούλης)

1-08. Χρόνια τώρα μακριά σου λειώνω

Στ. Καζαντζίδης (Στ. Καζαντζίδης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

1-09. Τσιγγάνα μου

Σταύρ. Τζουανάκος & Μ. Λίντα (Στ. Χρυσίνης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

1-10. Όσο αξίζεις εσύ

Τρίο Μπελκάντο (Απ. Καλδάρας)

1-11. Παντρεύεται η κορούλα μου

Μ. Λίντα (Μαν. Χιώτης)

1-12. Τα καβουράκια

Μ. Νίνου (Β. Τσιτσάνης)

1-13. Λεμονάκι

Άν. Χρυσάφη (παραδοσιακό)

1-14. Το φεγγάρι κάνει κύκλο

Ν. Γούναρης (παραδοσιακό)

1-15. Αιγιώτισσα

Άν. Χρυσάφη (παραδοσιακό)

1-16. Βάλτε αρνιά στην ψησταριά

Γιάν. Παπαϊωάννου (Γιάν. Παπαϊωάννου)

1-17. Χασαποσέρβικο [ορχ]

Δίσκος 2

2-01. Φέρε στα παιδιά να πιούνε

Μ. Λίντα & Μαν. Χιώτης (Μαν. Χιώτης)

2-02. Χωρίσαμε ένα δειλινό

Μπέτυ Δασκαλάκη (Β. Τσιτσάνης)

2-03. Το καπηλειό

Ν. Καλλέργης (Γ. Μητσάκης)

2-04. Πες μου αν με βαρέθηκες

Μ. Νίνου (Μαν. Χιώτης)

2-05. Δεν ξαναπαίζω ζάρια

Μπ. Στεργίου (Βαγγ. Περπινιάδης/Κ. Φραγκούλης)

2-06. Δυο πόρτες έχει η ζωή

Άν. Χρυσάφη & Ανέστ. Αθανασίου (Στ. Καζαντζίδης/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

2-07. Γιατί πατέρα

Καίτη Γιούλη (Απ. Καλδάρας/Κ. Βίρβος)

2-08. Καρδιά μου πάψε να πονάς

Σταύρ. Τζουανάκος (Μαν. Χιώτης/Αιμ. Σαββίδης)

2-09. Μου στέλνεις γιε μου γράμματα

Καίτη Πετράκη (Στ. Καζαντζίδης)

2-10. Το ρομάντζο μας

Άν. Χρυσάφη & Ανέστ. Αθανασίου (Γ. Μητσάκης)

2-11. Σταλαγματιά

Σταύρ. Τζουανάκος (Σταύρ. Τζουανάκος/Ν. Γκούμας)

2-12. Σκαλί σκαλί

Βάγιας (Γ. Λαύκας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

2-13. Συγχώρα με μητέρα

Μ. Λίντα (Μαν. Χιώτης)

2-14. Τύραννε τι θα κερδίσεις

Σταύρ. Τζουανάκος & Μ. Νίνου (Γρ. Μπιθικώτσης/Δ. Γκούτης)

2-15. Φτώχια

Μπέτυ Δασκαλάκη & Κ. Γρυπάρης (Απ. Χατζηχρήστος/Γιάν. Λελάκης)

2-16. Ας είχα τη μαννούλα μου

Στ. Καζαντζίδης (Γιάν. Παπαδόπουλος/Χρ. Κολοκοτρώνης)

2-17. Η άπιστη

Ιω. Γεωργακοπούλου (Γ. Μητσάκης)

2-18. Στρώσε μου να κοιμηθώ

Ν. Καλλέργης (Β. Τσιτσάνης)

Δίσκος 3

3-01. Μαχαρανή

Athenian trio (Β. Τσιτσάνης)

3-02. Ζιγκουάλα

Athenian trio (Στ. Καζαντζίδης)

3-03. Μαντουβάλα

Άν. Χρυσάφη (Στ. Καζαντζίδης)

3-04. Ογλάν ογλάν

Καίτη Γιούλη (παραδοσιακό)

3-05. Γιαλέλι

Μπέτυ Δασκαλάκη (Γιάν. Παπαδόπουλος)

3-06. Αράπικα κορμιά

Ν. Καλλέργης (Στ. Καζαντζίδης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

3-07. Γκιουλμπαχάρ

Μπ. Δασκαλάκη (Β. Τσιτσάνης)

3-08. Τζεμιλέ [ορχ]

3-09. Μαγκάλα

Άρης Σαν (Στρ. Ατταλίδης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

3-10. Φατμέ

Άρης Σαν (Σπ. Περιστέρης/Μίν. Μάτσας)

3-11. Σις κεμπάπ

Μ. Κοζάκου (G. Stone & Dav. Carroll/Αιμ. Σαββίδης)

3-12. Σήκω χόρεψε κουκλί μου

Σταύρ. Τζουανάκος (παραδοσιακό διασκ. Στ. Καζαντζίδης)

3-13. Μπιρ Αλλάχ

Βιργ. Μαγκίδου (Γιάν. Σταμούλης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

3-14. Συλβάνα [ορχ]

3-15. Ζαΐρα

Μ. Νίνου (Β. Τσιτσάνης/Κ. Βίρβος)

3-16. Φελάχα

Γρ. Βασιλείου (Ελ. Τσαγκάρης)

Πηγή: Linda - DJ Elias
Πληροφορίες

Αλλού λένε ότι κυκλοφόρησε το 1998. Οι κατάλογοι του Δραγουμάνου λένε το 2003.

Στον 2ο δίσκο το οπισθόφυλλο λέει λάθος ότι το πρώτο τραγούδι είναι το «Εσύ δεν είσαι άνθρωπος», κι αυτό του Χιώτη.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

1-14. Ο ήλιος βασιλεύει
2-14. Τύραννε τι θα κερδίσεις
2-15. Καταραμένη φτώχια
2-18. Πήρα τη στράτα κι έρχομαι
3-13. Σαν βγαίνει ο Χότζας στο τζαμί
3-16. Φελάχα μου γλυκιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου