Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ: ΜΑΝΟΣ ΛΟΪΖΟΣ

Σύνθεση:Μάνος Λοΐζος
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:Απρ 2005
Ετικέτα:FM Records FM 1731 (2 CD)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Γοργόνα [ορχ]

1-02. Παποράκι

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-03. Δελφίνι δελφινάκι

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-04. Στον ύπνο μου

Άν. Φόνσου (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-05. Τζαμάικα

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-06. Πλύθηκα με ανθόνερο

Άν. Φόνσου (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-07. Παραμυθάκι μου

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-08. Η γοργόνα

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-09. Μόλις φανείς

Δώρα Σιτζάνη (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-10. Το ακκορντεόν [ορχ]

1-11. Γαρύφαλλό μου

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-12. Σ' αγαπώ σ' αγαπώ

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-13. Κουτσή κιθάρα

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-14. Μια καλημέρα [ορχ]

Δίσκος 2

2-01. Σ' ακολουθώ

Δάκης (στχ Μάν. Λοΐζος)

2-02. Το παλιό ρολόι

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-03. Το μελαχρινάκι

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-04. Καράβια αλήτες

Κλ. Δενάρδου (στχ Φώντ. Λάδης)

2-05. Εγώ είμαι ένα μορτάκι

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-06. Η δουλειά κάνει τους άντρες

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-07. Με γέλασες παλιοζωή

Κλ. Δενάρδου (στχ. Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

2-08. Ο ένας πλάι στον άλλο

Γιάν. Καλατζής (στχ Μάρω Λήμνου)

2-09. Η γαρουφαλιά

Κλ. Δενάρδου (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-10. Πίσω απ' την πόρτα

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-11. Το λεβεντόπαιδο

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-12. Ο Κουταλιανός

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-13. Όλα σε θυμίζουν [ορχ]

2-14. Κόκκινο γλυκό μου στόμα

Γιάν. Καλατζής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-15. Αχ χελιδόνι μου [ορχ]

Πηγή: Sprinter
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου