Πέμπτη 16 Αυγούστου 2018

Μαρίνα

Σύνθεση:Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι:Οδυσσέας Ελύτης
Ερμηνεία:Ντόρα Γιαννακοπούλου
Δίσκος:ΜΙΚΡΕΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
Κυκλοφορία:1963

Στίχοι

Μαρίνα πράσινό μου αστέρι,
Μαρίνα φως του αυγερινού,
Μαρίνα μου άγριο περιστέρι
και κρίνο του καλοκαιριού.

Δώσε μου δυόσμο να μυρίσω,
λουίζα και βασιλικό
μαζί μ' αυτά να σε φιλήσω,
και τι να πρωτοθυμηθώ!

Τη βρύση με τα περιστέρια,
των αρχαγγέλων το σπαθί,
το περιβόλι με τ' αστέρια,
και το πηγάδι το βαθύ;

Τις νύχτες που σε σεργιανούσα,
στην άλλη άκρη τ' ουρανού
και ν' ανεβαίνεις σε θωρούσα,
σαν αδερφή του αυγερινού;

Μαρίνα πράσινό μου αστέρι,
Μαρίνα φως του αυγερινού,
Μαρίνα μου άγριο περιστέρι
και κρίνο του καλοκαιριού.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η επανεκτέλεση της Μπιρμπίλη κυκλοφόρησε ταυτόχρονα και σε δίσκο 45στρ.

Η επανεκτέλεση της Γιαννακοπούλου είναι από την ταινία του Κώστα Ανδρίτσου «Καταιγίδα», που προβλήθηκε την περίοδο 1964-65.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου